Bonheiden - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Post Reply
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

K10 wrote:
frederikc wrote: alhoewel er aan de kerk van rijmenam ook en gevaarbordje mag komen bij het pijltje, als je oversteekt aan het pijltje zelf zit je in een bocht waar je geen aankomend verkeer vanuit muizen kunt zien aankomen
levensgevaarlijk #-o
ik woon zelfs in dienen bocht 8)
elke morgen oversteken :-)

lol as ge nog ni goe wakker bent en ge steekt over
kan ni gezond zijn :lol:
op hoop van zegen :bounce:

greetz
Bolleke
Mountainbiker

Test rit

Post by Bolleke »

frederikc,Om de blose rit te samen is uit te testen ,lijk me een goed voorstel.
Dan moeten we wel een uur en plaats afspreken.
Zondag voor of zaterdag namiddag?????
Misschien vertrekken aan krankhoeve????
Zou het kunnen dat er vandaag nog pijltjes achter de voetbalterienen van de krankhoeve geplaatst zijn,of stonden die er al ?
Havik
Mountainbiker

Post by Havik »

alles staat er al hoor , denk niet dat ze vandaag nog iets gezet hebben , gisteren is het stuk van den draad aangepast en opgekuist.

Wil anders wel morgennamiddag (als het weer wa meezit) den toer eens gaan rijden. wel op een rustig tempo.
neem de edge mee dus kan ik track later overladen op pc.

moesten er nog mensen zijn die morgen middag willen rijden laat maar weten (zal tegen 13u 13u30) zijn schat ik.
Bolleke
Mountainbiker

Post by Bolleke »

Havik,Vertrekken aan krankhoeve?
K10
Mountainbiker

Post by K10 »

Havik wrote:, gisteren is het stuk van den draad aangepast en opgekuist.

.
haleluya :lol:
weet niet of het er dit weekend van gaat komen, maar één van de zeker nog ns gans proberen te rijden dan 8)
DeGlenne
Mountainbiker

Post by DeGlenne »

Ik wil de route ook wel eens rijden met een paar man van het forum. Blijkbaar wonen er wel een aantal in mijn geburen!!

Greetings

DeGlenne
DeGlenne
Mountainbiker

Post by DeGlenne »

K10 wrote:
Havik wrote:, gisteren is het stuk van den draad aangepast en opgekuist.

.
haleluya :lol:
weet niet of het er dit weekend van gaat komen, maar één van de zeker nog ns gans proberen te rijden dan 8)
Haha alle geluk,op da stuk hebbek me schijf krom gereden,kwou echt ni afstappe :)
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

moest ge in da stuk inslaan of moest je daar rechtdoor?? hier had ik enige twijfel,
is dat die plagetrapte draad zelf die ze opgeruimd hebben???
want gistern rond 18,00u lag die draad er nog altijd zo bij

zaterdag kan ik niet, want dan moet ik werken, :(
en deze zondag geven ze slecht weer, en alst droog was dacht ik mee te doen aan de toertocht van haacht

een donderdag en/of zondag kan normaal altijd voor mij :lol:

en ja, als je op een topic zit over een bepaalde gemeente zit, is de kans relatief groot dat je dorpgenoten tegenkomt :P

greetz
Havik
Mountainbiker

Post by Havik »

frederikc wrote:moest ge in da stuk inslaan of moest je daar rechtdoor?? hier had ik enige twijfel,

en deze zondag geven ze slecht weer, en alst droog was dacht ik mee te doen aan de toertocht van haacht

en ja, als je op een topic zit over een bepaalde gemeente zit, is de kans relatief groot dat je dorpgenoten tegenkomt :P

greetz
is misschien een ander stuk dan , ben gisteren op sportdienst geweest om het te melden van die draad en ze wisten er al van.

zij die willen en tijd hebben morgen om 13u30 vertrekken aan de krankhoeve moet wel lukken denk ik.

(heb een spiekbriefje met het parcours op kunnen we het een beetje volgen als we misrijden) :)
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

Havik wrote:
frederikc wrote:moest ge in da stuk inslaan of moest je daar rechtdoor?? hier had ik enige twijfel,

greetz
is misschien een ander stuk dan , ben gisteren op sportdienst geweest om het te melden van die draad en ze wisten er al van.

zij die willen en tijd hebben morgen om 13u30 vertrekken aan de krankhoeve moet wel lukken denk ik.

(heb een spiekbriefje met het parcours op kunnen we het een beetje volgen als we misrijden) :)

dat is op het stuk aan de maneige aan de peerlaarstraat, vlak achter die bocht waar da plastike zeil gezellig in de weg ligt te liggen, je ziet die draad aan je recherkant
Post Reply