Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
Vandaag met de fiets naar het werk gereden. 20km heen, 20 km terug. op de terugreis had ik een avs van 25.9 en heb er +- 50 minuten over gedaan 
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
Hoeveelste was je en heb je de 75 of 100 gedaan?Alexe wrote:7 weken geleden beginnen mtb'en, trainingsschema gemaakt voor de ronde van vlaanderen. Goede en minder goede momenten gehad :)
Voorbije 7 weken telkens 2 krachttrainingen gedaan op home-trainer, en dan nog 1 of 2 ritjes met mtb. Soms waren dat wegtrainingen met mtb (Gent-Oudenaarde-Gent), soms was het een blosoroute (Gavere, Oudenaarde, Kluisbergen), en soms was het combinatie van beide (Met de mtb naar Gavere of Oudenaarde vanuit gent en dan de Bloso route doen).
Vandaag mijn (voor)laatste training succesvol beeindigd: 2 keer de bloso route van Oudenaarde na elkaar gereden, zo'n 74km mountain biken...
Morgen nog even klein uurtje losrijden op de hometrainer. En dan ben ik klaar voor de het mtb-parcours van de ronde.. maar ben er nog niet uit of ik voor de 100km of 75km ga :)
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
hetzelfde als post bovenaan. Had in de terugreis een avs van 25.6. Dat maar mooi en warm weer blijft 
3de tochtje gemaakt vandaag.
1ste was een 20tal km met gem van 25. 2de zelfde afstand met 24 gemiddeld.
Vandaag het 3de tochtje bedoeling 40km. Grandioos fout gereden en gestopt op 46km. Eerste 20km gingen vlot door het bos. De resterende 26 constant wind op kop gehad in de open vlaktes. Na de 46 km moest ik eigenlijk nog een 30tal km terug huiswaarts maar ik kon niet meer en hulplijn ingeschakeld van vriend en me laten oppikken onderweg met de auto. Al bij al nog een gemiddelde gehaald van 23 per uur.
Volgende week doe ik de tocht terug maar in de andere richting in de hoop ik weer niet verloren rijdt.
Vandaag het 3de tochtje bedoeling 40km. Grandioos fout gereden en gestopt op 46km. Eerste 20km gingen vlot door het bos. De resterende 26 constant wind op kop gehad in de open vlaktes. Na de 46 km moest ik eigenlijk nog een 30tal km terug huiswaarts maar ik kon niet meer en hulplijn ingeschakeld van vriend en me laten oppikken onderweg met de auto. Al bij al nog een gemiddelde gehaald van 23 per uur.
Volgende week doe ik de tocht terug maar in de andere richting in de hoop ik weer niet verloren rijdt.
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
Uw avs is zeer goed vind ik! Als je niet verloren wilt rijden raad ik je een gps aan. Garmin Edge 705 is in ieder geval heel goedbeuk wrote:3de tochtje gemaakt vandaag.
- sliekfretter
- Mountainbiker
- Location: Ghost HTX 5 LC , Storm Nalu beach bike en BXT Carbon beach
Post by sliekfretter »
Ik heb vandaag ritje Veurne-Brugge gereden 54km enkele rit average 28,9km/u (met racebike) terug gekomen naar veurne met kamion ( ben Truckchauffeur)
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker