What the hell, iedereen weet dit... Man toch, die dirts zijn zo bijna 4 jaarNijntje wrote:Wist er trouwens iemand dat er trails zijn in het Acec gebouw??
geleden al gesloten.
Ok, ik houd je op de hoogte, ik zal ze binnenkort ook nog eens contacteren om te zien hoe alles verloopt.frozo wrote:Nijntje, als ge wilt moogt ge mij ook op de hoogte houden van de komende vergaderingen. Ik woon al 9 jaar in gent en heb de trails in Wondelgem zien komen en gaan. Vroeger heb ik er ook nog geschupt met Dirk maar toen ze weer eens gebulldozed waren zag ik het niet meer zitten er nog meer moeite in te steken.
Intussen ben ik lid van de bmx club van de Blaarmeersen (hopelijk komt het parcour er snel), maar goeie dirt trails zijn altijd welkom. Ik wil graag een handje toesteken als dat kan...
Het is door illegaal te gaan bouwen dat we in een slecht daglicht komen te staan. Als je op den buiten gaat bouwen kan het zijn dat er niet zoveel problemen van gemaakt zullen worden, maar in het stad valt een north shore of een dirt toch redelijk op, dus hou uw poser en faker commentaar voor uzelf, als je hier toch alleen maar mensen wil beledigen die zich inzetten voor hun sport op een legale manier, waardoor er een zekerheid aan trails kan aangelegd worden!
Nijntje, ik hoop dat je ook weet dat die plannen al 7 jaar bestonden? Als je er al die tijd al voor aan't lobbyen waart, dan heb ik er niets op aan te merken, maar als dat niet zo is, moet je de dingen wel in perspectief zien.Het is dankzij mij dat het bmx park aan de blaarmeersen er komt