aan een gemiddelde tempo van 15km/u (of een klein beetje meer) anders kan ik niet volgen
kunne we eens een gezicht plake op iedereen van deze topic
wie weet hebbe me mekaar al verschillende keren voorbij gelopen zonder dit te weten
Mijn broer (de glenne )en ik hebben deze toch vandaag gedaan en hij was idd vrij leuk om te rijden.DeGlenne wrote:Ik ben net de tour gaan rijden en alles was vrij duidelijk, tot aan de weynesbaan naast het kerkhof,daar moet je zo even over nen boer ze veld en dan direct het bos in,maar daar is geen pad op pijl te bezien :) (moeten ze nog plaatsen) maar je moet gwon doorgaan tot aan het tennisveld en daar ligt ne groenen draad platgetrapt :D vanaf daar staan er terug pijlen!
Is toffe route vindik en ik pik hem direct aan van bij me thuis!
Kga deze zondag mss terugrijden ofwel de tourtocht van haacht
Greetngs
Post by Ivanhoe el biker loco »
Post by Ivanhoe el biker loco »
Ja zoiets!Guy-ant wrote:Met die van Putte om los te rijden ...Ivanhoe el biker loco wrote:Ik kan ook niet wachten om hem eens te rijden! Kan een leuk trainingsparcour worden ,met die van putte en bonheiden aan elkaar geschakeld!![]()
ik ben anders op die van Putte ne keer stevig op mijn bek gegaan, maar dat lag aan mijn klikpedalenIvanhoe el biker loco wrote:Ja zoiets!Guy-ant wrote:Met die van Putte om los te rijden ...Ivanhoe el biker loco wrote:Ik kan ook niet wachten om hem eens te rijden! Kan een leuk trainingsparcour worden ,met die van putte en bonheiden aan elkaar geschakeld!![]()