13/04/2009 Zillebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- 't klimmerke
- Mountainbiker
Post by 't klimmerke »
schone tocht met aangename beklimmingen, goede bevoorradingen, goede bepijling...

heel mooie rit deze staat zeker in mijn top 3 van 2009 voorlopig...Acidboy wrote:Kan eigenlijk weinig toevoegen aan wat hiervoor wordt gezegd.
Een leuke toer met nergens een 'te weinig' of 'te veel'.
Goede bepijling, en goed gezelschap. De Moesti3D en ikzelf hebben goed mogen doorduwen om Erimy en broer wa bij te houden.
![]()
See ya next year !
veel afwisseling en topbediening op den aprés
zeker volgend jaar terug!!
thanks aan erik en zen broer voor mee te rijden!
MTB Zillebeke
Kan alle voorgaande commentaren alleen maar bevestigen.
Als nog "beginnend" MTBiker was het prachtig om deze tocht te rijden. Ook voor 2010 zal hij zeker op mijn programma staan.
Zaterdag rij ik te Lichtervelde.
Iemand die daar al gereden heeft ?Graag beetje info
Thx
Als nog "beginnend" MTBiker was het prachtig om deze tocht te rijden. Ook voor 2010 zal hij zeker op mijn programma staan.
Thx
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
slooverke (die op een verkeerd knopje klikte) wrote: Kan alle voorgaande commentaren alleen maar bevestigen.
Thx![]()