deze morgen ook nog eens zillebeke afgehaspeld. Nog steeds hetzelfde parcours als enkele jaren geleden, doch nu eens omgekeerd. Bijna de ganse tocht samengereden met een jonge gast van wevelgem, die mij niet toeliet om op't gemak te rijden.
Zoals steeds een mooi toerke , snel, voldoende offroad, en door de beperkte km's rap gedaan. Just 2uur gereden, dus vroeg thuis en alweer wat goeie punten.
13/04/2009 Zillebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- cowboy peter
- Mountainbiker
Vanochtend gekozen voor Zillebeke, waar we startten in de mist, maar gaandeweg toch steeds meer en beter zicht kregen.
De off-road was in de aanvangskilometers ver te zoeken, maar ook dit verbeterde alras, en het werd uiteindelijk een bijzonder fijne tocht, met af en toe wat Parijs-Roubaix gehalte, enkele niet te onderschatten klimstroken en leuke en mooie off-road-stroken die me meestal onbekend voorkwamen, gezien ik - voor zover 'k het me herinner - deze tocht nooit eerder heb gereden. Een tiental km. voor de finish nog een lekke band helpen herstellen,en -en passant - de snelste en mooiste doelvrouw uit de hoogste Belgische voetbalklasse, uit 'het sukkelstraatje' geholpen, om finaal na ruim 50 km moe maar tevreden terug in Zillebeke te arriveren.
Ondanks niet al te fris van geest vanochtend, me toch weer wreed gejeund zulle.
De off-road was in de aanvangskilometers ver te zoeken, maar ook dit verbeterde alras, en het werd uiteindelijk een bijzonder fijne tocht, met af en toe wat Parijs-Roubaix gehalte, enkele niet te onderschatten klimstroken en leuke en mooie off-road-stroken die me meestal onbekend voorkwamen, gezien ik - voor zover 'k het me herinner - deze tocht nooit eerder heb gereden. Een tiental km. voor de finish nog een lekke band helpen herstellen,en -en passant - de snelste en mooiste doelvrouw uit de hoogste Belgische voetbalklasse, uit 'het sukkelstraatje' geholpen, om finaal na ruim 50 km moe maar tevreden terug in Zillebeke te arriveren.
Ondanks niet al te fris van geest vanochtend, me toch weer wreed gejeund zulle.
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
Best wel een tof TT'tje daar in Zillebeke City... Gestart met een man of 6, waaronder heel wat "debutanten", soms wa gewacht op die mannen... Maar eigenlijk was het vanmorgen perfect om de vergaarde chocolade-en alcokilo's eraf te rijden... Parcours verraderlijk onplat, bepijling en bev in orde... Mij hoor je niet klagen...
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Mooie tocht, volgens mij behoorlijk veel offroad. Enkele pittige klimmetjes, goeie bevoorradingen, goede afspuit, lekkere braadworst
Maw, meer moest dat niet zijn, tot volgend jaar met hopelijk meer bike@hoilcs
Maw, meer moest dat niet zijn, tot volgend jaar met hopelijk meer bike@hoilcs
Deze morgen voor de eerste keer in deze streek gestart, samen met zoon Matthijs. Mooie tocht gereden, met verrassend veel klimmetjes en voldoende offroad-gehalte. Bij aankomst waren we wel scheel van de honger: eerste bevoorrading enkel een sneetje peperkoek genomen en de tweede in Beselare gemist. Geen boterham aan de aankomst. Gelukking waren er lekkere braadworsten te koop. Wij waren zeker niet de enigen die de bevoorrading niet tegen gekomen waren, hoorden we tijdens de gezellige après.