Meeting te Rotselaar 13/4/2009 Paasmaandag

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Ik neem nog mijn persoonlijke apotheker mee.
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

Angelo. wrote:Ik neem nog mijn persoonlijke apotheker mee.
Brengt hij ne sikkel en maretak mee? :lol: :lol:
tabias
Mountainbiker

Post by tabias »

De rit zit erop sé. Met een grote hoop zijn we gestart aan de Meander te Rotselaar. Al direct een stevig veraderlijk klimmetje op het asfalt en de sfeer was gezet. Een hele reeks mooi stukjes volgden elkaar op. Een chapeau voor de organisatie. Heb een deel mooie fietskes gezien en enkele mooie valpartijen maar iedereen is heel gebleven (of toch bijna). Op naar de volgende meeting. =D>
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

het was een plezante meeting, volgende week nieuw remblokjes laten steken en dan kan mijn ross er weer tegen.
post de fotokes maar :wink:
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. Het was een tof parcour en leuke bende.

Tot de volgende meeting
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Het zit er inderdaad weer op en de bike's zijn weer proper :-D Heb weer genoten van de mooie paadjes daar in Rotselaar en omstreken. Bedankt aan de organiserende bende. Was een beetje bang dat de zoon de hoogtemeters niet goed zou verteren, maar hij klimt gewoon beter dan mij :oops: :oops: (je word ouder papa) #-o #-o :lol: Alleen moet het wilde er wat af, al was hij niet alleen die zich misrekende op da springbergske in die afdaling, hé Angelo :wink: :lol: :lol: Nadien nog een korte leuke apres gedaan en goe kunnen babbelen. Was een leuke bende, we kunnen weer uitkijken naar een volgende meeting. :drunk:
Barny
Mountainbiker

Post by Barny »

Gf biker wrote: Alleen moet het wilde er wat af
Tiens, van wie zou hij dat meehebben? :lol:
Bij mij zijn ze nog altijd aan 't wachten tot het wilde eraf gaat.. :roll:
(Engelengeduld noemen ze dat)
Enfin tof dagske in tof gezelschap, dat smaakt naar meer =D>
XCBiker
Mountainbiker

Post by XCBiker »

Het was inderdaad een leuk tochtje met de nodige technische, en uiteraard leuke, stukken.

Een aantal mensen hebben foto's genomen, worden die online geplaatst?
rubber-12
Mountainbiker

Re: Meeting te Rotselaar 13/4/2009 Paasmaandag

Post by rubber-12 »

manitou. wrote:Vertrekuur zal rond 10h zodat de langslapers ook nog op tijd kunnen komen.
Vanmorgen nog gauw mijn AM klaargemaakt en met veel gesukkel op de fietsendrager gezet. Een Thule Euroway en een Ghost AMR zijn niet de beste vrienden. :evil: . Na Bertem en Kortenberg met de marathon bike, wilde ik wel eens weten hoe de iets ruigere fiets het doet in gezelschap.
Volledig in ornaat in de auto en alles bij de hand om geen tijd te verliezen ter plaatse.

Kom ik om 10:02 aangevlogen op de parking van de Meander om nog net in de verte een MTB clubje te zien verdwijnen #-o . Nét te ver om nog te kunnen claxoneren.
Balen dus. Dan maar zelf op tocht gegaan en de eerste bult die ik zag op, teveel asfalt naar mijn zin en passeer ik een blauwe Bloso route. Dan heb ik die maar gedaan, alhoewel er onderweg een splitsing naar de rode was met een weggeltje dat me meer aanstond. Maar zonder gids en kaart ging ik met niet in het avontuur storten.
Alles bijeen was er maar één stuk wat leuker, naar de beschermer van Wesemael toe én de afdaling over de trappen. Dat ging wel vlot met de AM 8) .
Uiteindelijk was ik wel wat vroeger bij mijn kameraden.
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Gf biker wrote:Het zit er inderdaad weer op en de bike's zijn weer proper :-D Heb weer genoten van de mooie paadjes daar in Rotselaar en omstreken. Bedankt aan de organiserende bende. Was een beetje bang dat de zoon de hoogtemeters niet goed zou verteren, maar hij klimt gewoon beter dan mij :oops: :oops: (je word ouder papa) #-o #-o :lol: Alleen moet het wilde er wat af, al was hij niet alleen die zich misrekende op da springbergske in die afdaling, hé Angelo :wink: :lol: :lol: Nadien nog een korte leuke apres gedaan en goe kunnen babbelen. Was een leuke bende, we kunnen weer uitkijken naar een volgende meeting. :drunk:
Shit happens. Gelukkig brak die mulle zand goed mijn val.
Post Reply