snel geirriteerde renners

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

DdT wrote:
pvandebe wrote:
DdT wrote:Moest het allemaal vlekkeloos verlopen, zou het ook maar een saai boelke worden, vrees ik.
Beetje spanning zorgt voor de nodige animo.
Daar zorgt een wedstrijd op zichzelf wel voor, of is dat al niet meer genoeg ?
Holla...niet te snel op je paard zitten é makker! (grapken é Roger)
Hmmm....een paard, brengt me op ideeën voor de volgende TT :lol:
DdT
Mountainbiker

Post by DdT »

pvandebe wrote:
DdT wrote:
pvandebe wrote: Daar zorgt een wedstrijd op zichzelf wel voor, of is dat al niet meer genoeg ?
Holla...niet te snel op je paard zitten é makker! (grapken é Roger)
Hmmm....een paard, brengt me op ideeën voor de volgende TT :lol:
=D>
Tiles02
Mountainbiker

Post by Tiles02 »

pvandebe wrote:
Hubertje wrote:Waarom lopen topics die over fietscompetitie gaan, maar niet over mtb, altijd na enkele reacties uit op overdreven discussies en reacties zonder punt?
Omdat niet alleen renners snel geïrriteerd zijn, blijkbaar ook altijd wel een of ander forumlid.

èh 8)
Idd, quickstepsupporters houden er niet van dat er "slecht" commentaar/de gewone waarheid word verteld over hun Goden...
Er mocht ook al geen commentaar gegeven worden over de wijze hoe God Boonen daar verloor.... (volgens mij als een nieuweling :wink: ) maar niet verder vertellen he
DdT
Mountainbiker

Post by DdT »

Op het werk wordt ik wel dagelijks eens irritant. Beetje de aard van het beestje en de aard van het werk. Eens deftig van je kl*ten maken hoort erbij. Zoniet gaan ze ermee rammelen :lol:
Waarom zou dat voor andere beroepen zoals wielrennen anders zijn? We zijn allemaal mensen met gevoelens. Trouwens, een mens die zich in zijn bezigheid nooit eens kwaad maakt is er ene die het zich geen bal interesseert. En die gasten hebben dan nog zoiets als de roddelpers om zich druk over te maken. Akkoord, het zijn profs en moeten daar tegen kunnen. Maar het zijn ook mensen.
boulangierke
Mountainbiker
Location: specialized epic expert 2008, cube hpc elite carbon 2010, Pervelo(white) xo whit a little xxtune

Post by boulangierke »

Tiles02 wrote:
pvandebe wrote:
Hubertje wrote:Waarom lopen topics die over fietscompetitie gaan, maar niet over mtb, altijd na enkele reacties uit op overdreven discussies en reacties zonder punt?
Omdat niet alleen renners snel geïrriteerd zijn, blijkbaar ook altijd wel een of ander forumlid.

èh SS 8)
Idd, quickstepsupporters houden er niet van dat er "slecht" commentaar/de gewone waarheid word verteld over hun Goden...
Er mocht ook al geen commentaar gegeven worden over de wijze hoe God Boonen daar verloor.... (volgens mij als een nieuweling :wink: ) maar niet verder vertellen he
dit gaat helemaal niet over de quick step renners of zo dit gaat over alle renners die mee rijden in het peleton
boulangierke
Mountainbiker
Location: specialized epic expert 2008, cube hpc elite carbon 2010, Pervelo(white) xo whit a little xxtune

Post by boulangierke »

Tiles02 wrote:
pvandebe wrote:

èh SS 8)
dit gaat helemaal niet over de quick step renners of zo dit gaat over alle renners die mee rijden in het peleton
native instinct
Mountainbiker

Post by native instinct »

@ Sophie 17 . Wat denkt ge van Volderken :wink:
en van onze Quickstep wielekeszuiger Pozzato :wink:
twas verdorie of dat diene met een navelstreng aan Boonen vasthing.
Tiles02
Mountainbiker

Post by Tiles02 »

boulangierke wrote:
Tiles02 wrote:
pvandebe wrote: Omdat niet alleen renners snel geïrriteerd zijn, blijkbaar ook altijd wel een of ander forumlid.

èh SS 8)
Begrijp me niet verkeerd he, ik heb niks tegen Boonen, Volderke (wat een machtige vertoning vandaag) en de rest van de ploeg. Ik vind enkel dat de pers, vooral Wuyts, die ploeg te veel ophemelt (en regelmatig ook afbreekt).... Moesten de pers er ietsje objectiever over bezig zijn dan zou er al veel zever weg zijn en zou men meer tijd in de sport kunnen steken.
boulangierke
Mountainbiker

Post by boulangierke »

Tiles02 wrote:
boulangierke wrote:
Tiles02 wrote: Idd, quickstepsupporters houden er niet van dat er "slecht" commentaar/de gewone waarheid word verteld over hun Goden...
Begrijp me niet verkeerd he, ik heb niks tegen Boonen, Volderke (wat een machtige vertoning vandaag) en de rest van de ploeg. Ik vind enkel dat de pers, vooral Wuyts, die ploeg te veel ophemelt (en regelmatig ook afbreekt).... Moesten de pers er ietsje objectiever over bezig zijn dan zou er al veel zever weg zijn en zou men meer tijd in de sport kunnen steken.
das waar (niet dat ik zo'n grote fan ben van quickstep hoor)
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

native instinct wrote:@ Sophie 17 . Wat denkt ge van Volderken :wink:
en van onze Quickstep wielekeszuiger Pozzato :wink:
twas verdorie of dat diene met een navelstreng aan Boonen vasthing.

Ik heb het voor Pozzato(sorry niet omdat ne schonen is) en ik zie ook dat hij makkelijk het gatje dicht kan rijden terwijl die quickstepper al 't werk doet héhé #-o
Ja Volderke heeft goe gereden in de RVV!
En gisteren heeft Boonen VEEL geluk gehad ik had hem liever samen met Thor en de rest aan de meet zien komen maar dat zijn vijgen na #-o Pasen hé :lol:
Post Reply