Omgeving Gent

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
josse le flamend
Mountainbiker

wetteren wichelen lede

Post by josse le flamend »

hoi

ik ben op zoek naar fietsclub in die buurt waar ben ik welkom?
zowel mtb en race.

mvg,
beethoven
Mountainbiker

Wetteren Wichelen Lede

Post by beethoven »

Beste Biker,Wij kennen elkaar van vroeger nog te Destelberge. Ik heb je geantw. per PM. Veel sportieve groeten. Rudy VdE.
nothing 's impossible
Mountainbiker

Hello josse

Post by nothing 's impossible »

Hello josse,

ik heb u ook een pm'ke gestuurd.

Kijk eens op www.mtblede.be

Altijd welkom =P~
beethoven
Mountainbiker

Omgeving Gent

Post by beethoven »

Beste Bikers, langs deze weg even proberen om na te gaan of er geintresseerden zijn die s'avonds in de week of tijdens de weekends gezamelijk willen gaan biken. Het moet niet altijd in Gent zijn maar in de wijde omgeving is er ook wel wat en iedereen kan dus best eens om beurt gidsen. Gezamelijk zou het zeker moeten lukken en is er zeker altijd iemand die het kan passen tenzij bepaalde perioden. Alle belangstellenden kunnen hierop reageren. Ik zelf ken Gent alsook Gentbrugge heel goed, wegen naar Gavere (Bloso route) Oudenaarde, Kruishoutem, Kluisbergen, Wetteren, Dendermonde, Wondelgem, Lovendegem, Lembeke, Zomergem, Deinze, Deurle, Drongen, St-Amandsberg, Oostakker, Wachtebeke enz. Er kan heel wat op het programma staan dus. Bloso parcours, meanders volgen, en nieuwe baantjes verkennen en beleven even als eens op de baan biken. We kunnen in groep echt iets beleven. Keep on biking. Rudy VdE.
Ren&Stimpy
Mountainbiker

Post by Ren&Stimpy »

Hey Beethoven;

ik ben van de partij he. Laat maar weten wanneer past voor jou. Deze avond wat problemen gehad met de wagen waardoor ik niet kon deze avond. Kmoet straks nog een vervangwagen gaan halen van de leasingmaatschappij. Pfffffffff; morgen zou terug in orde zijn. Ik probeer ook wat vroeger te stoppen met werken om morgen tocht te maken.

see You
Snake
Mountainbiker

Post by Snake »

jow,
ik ben ook zeker geïntresseerd ,
ik ken vooral de weg in lovendegem, lembeke, waarschoot,drongen,...
Maar voor tijdens de week zal da nogal moeilijk liggen--> school, examens,...
grtz
beethoven
Mountainbiker

Gent

Post by beethoven »

Beste biker, Deze topic blijven volgen en uitkijken naar een vastggestelde data zo zou het zeker moeten lukken om samen er eens op uit te trekken. Er zal zeker reactie genoeg zijn dat er een keuze zal kunnen uitgemaakt worden. Tips zijn zeker welkom. Rudy VdE.
peter
Mountainbiker

Post by peter »

Wachtebeke met overtocht via veer in doornzele, moervaart, oude spoorweg naar st gillis en lede + bossen ten zuiden van expressweg is een schoon tourke. Ook de de oude spoorweg naar lokeren heeft mooie stukjes.
beethoven
Mountainbiker

gent

Post by beethoven »

Beste Peter, je bedoelt hier St Gilles Waas dus de bossen van de Klinge. whouw daar was ik al een gehele tijd zot van daar te komen. Zou echt goed zijn. Dus ik zie het zeker zitten daar te gaan toeren. Zie dat er een groot weekend aankomt dus als het wat zou passen? en wat een beetje weer is. Mij best hoor. Rudy VdE. Keep contact.
beethoven
Mountainbiker

Gent

Post by beethoven »

Graag zouden we op 20 juni starten in Kluisbergen,wie zou daar met ons ook willen biken? veel sportieviteit. Ren&Stempy, Beethoven.
Post Reply