Acidboy,Eric vant werk zal ook komen fietsen,ik heb gezegt dat je nog een ploegmaat zoekt,hij zal contact opnemen met jou via deze forum.
Groetjes
Leopard
13/04/2009 Zillebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
leopard wrote:Acidboy,Eric vant werk zal ook komen fietsen,ik heb gezegt dat je nog een ploegmaat zoekt,hij zal contact opnemen met jou via deze forum.
Groetjes
Leopard
Graag EriK met K , de C is voor de fransen
Normaal ging ik komen met broer Johan, maar willen gerust meerijden met u hoor , alleen ga ik niet al te vroeg vertrekken van thuis, ik laat nog iets horen
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
mooi toerken gedaan .De offroad volgde mekaar goe op .Spijtig mochten we nie op het motocrossparcour.
vanmorgen ook afgezakt naar zillebeke voor een leuk tochtje
alhoewel ik van de streek ben zaten er toch een paar stukken in die mij verrasten (komt mischien ook omdat ik meestal richting heuvelland trek)
slechts 1x bijna de gracht ingevlogen op het stuk naast de autostrade denk ik , mijne maat reed zich vast waardoor ik ook moest vertragen en zo mij ook vastreed en bijna over men stuur ging
voor de rest prima organisatie , duidelijke bepijling , leuk ritje met toch hier en daar een vettig strookje
en erna met de fiets terug naar huis, meer moet dat ni zijn voor ne maandag
Totaal :
56,8 km @ 21,5 avg
alhoewel ik van de streek ben zaten er toch een paar stukken in die mij verrasten (komt mischien ook omdat ik meestal richting heuvelland trek)
slechts 1x bijna de gracht ingevlogen op het stuk naast de autostrade denk ik , mijne maat reed zich vast waardoor ik ook moest vertragen en zo mij ook vastreed en bijna over men stuur ging
voor de rest prima organisatie , duidelijke bepijling , leuk ritje met toch hier en daar een vettig strookje
en erna met de fiets terug naar huis, meer moet dat ni zijn voor ne maandag
Totaal :
56,8 km @ 21,5 avg