25 & 26/04/2009 Kuurne

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mustang86
Mountainbiker

Post by Mustang86 »

Ben zelf van Kuurne en ik denk wel dat dit een mooi tochtje kan worden. Ik denk dat ze de Gavers zullen meenemen, Zwevegem-Bellegem en omstreken is ook niet ver. Kortom, het kan alle kanten op...
Rhumboy
Mountainbiker

Post by Rhumboy »

Dat Vossenhol is wel degelijk op de wegrit van de 60km. Is namelijk Tiegemberg dat ze oprijden.
rolling stone
Mountainbiker

Post by rolling stone »

Ben zelf een oude ezel van Kuurne en ik heb gehoord van de organisatie dat de grote tocht richting tiegem gaat. Ze vertrekken richting de leiehoek waar ze langs de groene long rijden naar de leie toe.Daar maken ze de oversteek naar Harelbeke,om zo vervolgens de Gavers aan te doen.Dan gaat het richting Sint lodewijk en dan naar Tiegem.
engine-er
Mountainbiker

Post by engine-er »

Word een super tocht, met trouwens prachtige locatie van start en aankomst

Ook wegrit Kuurne-Brakel-Kuurne op zelfde datum en locatie niet te vergeten!

kersvers Funbiker
Mustang86
Mountainbiker

Post by Mustang86 »

engine-er wrote:Word een super tocht, met trouwens prachtige locatie van start en aankomst

Ook wegrit Kuurne-Brakel-Kuurne op zelfde datum en locatie niet te vergeten!

kersvers Funbiker
Idd, hoeve Vandewalle is een schoon plekske in Kuurne, en de groene long ook. Wssn zal men de kleedkamers en douches van de sporthal ter beschikking stellen?
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

spiermassa wrote:inderdaad niets in kuurne;maaaaaaar vanuit kuurne bent ge in zeer korte tijd alle kanten op.dus als kuurnse ezel :oops: rijdt ik deze .Weet er iemand welke richting ze opgaan.
Als ik niet verkeerd ben, en goed gezien heb, woon jij in de kattestraat? Seat?
Héhé, heb achter u gereden tijdens het terugkomen uit zulte
grtz
Lincky
Mountainbiker

Post by Lincky »

Aah, spiermassa dat ben jij!! Ikke woon in de kerkstraat, blauwe berlingo, ik zie jou en jou vrouwke veel in school (VLS).
Grtz.
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

inderdaad ,de seat in de kerkstraat.Wist nie da er zoveel mtb'rs waren in kuurne.
@prideandglory1891: gij was den blauwen audi achter mij???

@Lincky:dan zijn we bijna buren,onzen nof grenst bijna aan elkaar.

tziet er een goeie tocht uit ,zeker nie te missen .Zekers als de gavers erbij zijn ,3km van kuurne ,deze vorige week 5x de toer gedaan en had 45km puur fun.
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

spiermassa wrote:inderdaad ,de seat in de kerkstraat.Wist nie da er zoveel mtb'rs waren in kuurne.
@prideandglory1891: gij was den blauwen audi achter mij???

@Lincky:dan zijn we bijna buren,onzen nof grenst bijna aan elkaar.

tziet er een goeie tocht uit ,zeker nie te missen .Zekers als de gavers erbij zijn ,3km van kuurne ,deze vorige week 5x de toer gedaan en had 45km puur fun.
Idd, blauwe audi A3, met een trek er op, maar daar zag je waarschijnlijk niet veel van.. ware het niet dat het eten klaar stond, had es gestopt om een klapke te doen :-D
trouwens, moest je nog een clubje zoeken om u lid te maken, kan ik u een tip geven: bike@holics uit Harelbeke. Bende leutige gasten, bezeten door de fiets met leden van allerlei nieveau en leeftijd én opvallende kledij 8)
Tronik
Mountainbiker

Post by Tronik »

Kank do ne velo huren?vo zaterdag?
Post Reply