11/04/2009 Templeuve (Fr)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dejani
Mountainbiker

nog mailen voor 9 uur 9april

Post by dejani »

mail naar jan-delabie@skynet.be tot morgen 9 uur
heuveltje
Mountainbiker

Post by heuveltje »

beetje regen zal stof doen verdwijnen,zo zullen we elkaar zien rijden
vergeet jullie spijkers en glas....... niet zaterdag,
voor zondag zal mooi worden.

grt
Putter Pierre
Mountainbiker

Post by Putter Pierre »

Hi Jan,

Welke banden voor dit jaar want voor kasseien heb je beter slicks onder je gat (om beter te vlaaammmmeeeennnn)
anno53
Mountainbiker

Post by anno53 »

En hoeveel druk wordt er best op de banden gezet voor dergelijke tocht? 3,5 kg? =P~
Peter G
Mountainbiker

Post by Peter G »

Ik zou deze ook graag rijden. Heb me jammergenoeg nog niet ingeschreven, 'k lees nu feitelijk pas dat hij "bestaat".

Zou ik alsnog kunnen starten ? En gewoon de pijltjes volgen (ik neem dan zelf wel bevoorrading mee) ?
ratte
Mountainbiker

Post by ratte »

ik ga proberen met 3 kg druk denk ik
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Peter G wrote:Ik zou deze ook graag rijden. Heb me jammergenoeg nog niet ingeschreven, 'k lees nu feitelijk pas dat hij "bestaat".

Zou ik alsnog kunnen starten ? En gewoon de pijltjes volgen (ik neem dan zelf wel bevoorrading mee) ?
Ha, de mannen van Nomad! Best eens bellen naar 0486/522454. Moet wel nog lukken!
yoeri
Mountainbiker

Post by yoeri »

Wanneer starten de meeste? Ik zou graag (in het begin toch) in een groepje meerijden. Is wat aangenamer en ik ken niet echt mijn weg in de hel van 't noorden...
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Ik heb vorig jaar zo goed als gans de tocht in een groepje gezeten; was af en toe wel handig gezien er toch iets meer wind stond dan morgen het geval zal zijn. Ik denk dat we vorig jaar rond 9u-9u15 aangezet zijn...
yoeri
Mountainbiker

Post by yoeri »

Herder Steven wrote:Ik heb vorig jaar zo goed als gans de tocht in een groepje gezeten; was af en toe wel handig gezien er toch iets meer wind stond dan morgen het geval zal zijn. Ik denk dat we vorig jaar rond 9u-9u15 aangezet zijn...
Ziet er ideaal uit. Hoelang hebben jullie er vorig jaar ongeveer over gedaan?
Post Reply