11/04/2009 Templeuve (Fr)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Putter Pierre
- Mountainbiker
Post by Putter Pierre »
Hi Jan,
Welke banden voor dit jaar want voor kasseien heb je beter slicks onder je gat (om beter te vlaaammmmeeeennnn)
Welke banden voor dit jaar want voor kasseien heb je beter slicks onder je gat (om beter te vlaaammmmeeeennnn)
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Ha, de mannen van Nomad! Best eens bellen naar 0486/522454. Moet wel nog lukken!Peter G wrote:Ik zou deze ook graag rijden. Heb me jammergenoeg nog niet ingeschreven, 'k lees nu feitelijk pas dat hij "bestaat".
Zou ik alsnog kunnen starten ? En gewoon de pijltjes volgen (ik neem dan zelf wel bevoorrading mee) ?
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Ik heb vorig jaar zo goed als gans de tocht in een groepje gezeten; was af en toe wel handig gezien er toch iets meer wind stond dan morgen het geval zal zijn. Ik denk dat we vorig jaar rond 9u-9u15 aangezet zijn...
Ziet er ideaal uit. Hoelang hebben jullie er vorig jaar ongeveer over gedaan?Herder Steven wrote:Ik heb vorig jaar zo goed als gans de tocht in een groepje gezeten; was af en toe wel handig gezien er toch iets meer wind stond dan morgen het geval zal zijn. Ik denk dat we vorig jaar rond 9u-9u15 aangezet zijn...