12/04/2009 Sint-Martens-Voeren
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- stevo de slowbiker
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite magura 2007 , Thompson sub01 hydro Disc XL
12/04/2009 Sint-Martens-Voeren
Post by stevo de slowbiker »
Weet iemand hoe het parcour verloopt, welke richting ze uitrijden?
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Re: 12/04/2009 SINT-MARTENS-VOEREN
Post by Ghost-biker »
Heb het maar van horen zeggen (collega biker rijdt deze jaarlijks), maar zou voor een deel het bloso parcour volgen , maar geregeld hiervan afwijken om het beste uit de omgeving te halen. Zou een zeer leuk parcour zijn met een goede organisatie waar telkens wel wat volk op afkomt. Voor de eerste keer op zondag, in het verleden steeds op maandag. Indien het weer droog is kom ik af, t'is hier anders ni te doen (zware leemgrond).stevo de slowbiker wrote:Weet iemand hoe het parcour verloopt, welke richting ze uitrijden?
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
Ik ga morgen voor een week op reis naar de voerstreek
graag zou ik deze toertocht meepikken maar blijkbaar is er weinig informatie te lezen daarover
kan er iemand mij helpen ??
groeten
graag zou ik deze toertocht meepikken maar blijkbaar is er weinig informatie te lezen daarover
kan er iemand mij helpen ??
groeten
Blijkbaar niet zo veel belangstelling hier.
Het wordt nochtans genieten geblazen van één van Vlaanderens mooiste landschappen en de bloei van de bosanemonen, speenkruid, sleedoorn en de eerste kerselaars.
Alleen maar hopen dat de onweders, die ik op de buienradar tegen de Duitse grens zie naderen, niet te westelijk komen.
Ik heb alvast zin in een 75 km-tochtje : de TT + een overstapje naar de Nederlandse Vijlener route.
Het wordt nochtans genieten geblazen van één van Vlaanderens mooiste landschappen en de bloei van de bosanemonen, speenkruid, sleedoorn en de eerste kerselaars.
Alleen maar hopen dat de onweders, die ik op de buienradar tegen de Duitse grens zie naderen, niet te westelijk komen.
Ik heb alvast zin in een 75 km-tochtje : de TT + een overstapje naar de Nederlandse Vijlener route.
tja het is pasen morgen...familie verplichtingen..lowie wrote:Blijkbaar niet zo veel belangstelling hier.
trouwens, werd deze tocht normaal gesproken niet op 2e paasdag georganiseerd?
- Schijfrem
- Mountainbiker
Ik ben er vandaag met de koersbak geweest fietsen. Heb daar een ferm bui over mijne kop gehad.lowie wrote:Blijkbaar niet zo veel belangstelling hier.
Dus kurkdroog zal het daar morgen niet zijn en ge zult het stof dus niet uit uw ogen hoeven te prutsen, eerder wat modder peis ik