ivo,
bedankt voor je snelle antwoord.
En volstaat de ontvangst van de edge voor in de bergen? Daar vrees ik persoonlijk wat voor aangezien dat net de sterkte van gpsmap zou zijn.
heb momenteel nog een apparte snelheidsmeter en een basic harstslagmeter van polar. Beide zijn aan vervanging toe. Dus als de edge behalve de batterij even goed is zou ik hiervoor opteren. dan moet ik ook maar 1 nieuw toestel kopen.
Er is dus niets wat de edge niet of minder goed kan in vergelijking met de GPSMap?
Probleem met de batterij stoort mij niet zozeer aangezien we overnachten in hotels en ik daar de batterij kan opladen.
Garmin edge 605-705
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
ik heb problemen met de kilometerteller als ik in een bos rij. Heb de 705 versie.
-
jelle_be
- Mountainbiker
Ben ook van plan om een gps aan te schaffen. Twijfel nog tussen de Edge 605 en de 60Csx. Nu heb eens gekeken en in Engeland zijn die een stuk goedkoper als hier. Stel dat ik er daar een zou bestellen zou ik die dan in het nederlands kunnen zetten? Ik bedoel daarmee of de software van zo'n toestel gemakkelijk aan te passen is?
- montenbaiker
- Mountainbiker
Post by montenbaiker »
Dat is normaal. Als de ontvangst vermindert, valt je snelheid plots flink terug. In je AVS van je tracklog wordt dit wel weer gecorigeerd aangezien daar de tijd en afsand tussen de verschillende trackpoints berekend worden.Sgt.Stedenko wrote:ik heb problemen met de kilometerteller als ik in een bos rij. Heb de 705 versie.
grts
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
Mercimontenbaiker wrote:Dat is normaal. Als de ontvangst vermindert, valt je snelheid plots flink terug. In je AVS van je tracklog wordt dit wel weer gecorigeerd aangezien daar de tijd en afsand tussen de verschillende trackpoints berekend worden.Sgt.Stedenko wrote:ik heb problemen met de kilometerteller als ik in een bos rij. Heb de 705 versie.
grts
- malle eppi
- Mountainbiker
Post by malle eppi »
Ik heb pas m'n edge + kaarten aangekregen (topo en city ng), nu zou ik
deze graag willen inladen in mijn toestel. Doe ik dit nu best op het interne
geheugen of op een sd kaartje. Of maakt het geen verschil?
Groeten
Groeten
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
Als ik het goed voorheb is het intern geheugen +-800 megabyte groot en een sd kaartje kan 2 gig hebben (voor de garmin toch, er bestaan grotere ook maar naar tschijnt werkt dat niet met de garmin).malle eppi wrote:Ik heb pas m'n edge + kaarten aangekregen (topo en city ng), nu zou ik
Groeten
Ik heb de city op dvd en kies de landen welke ik wil en heb die op de sd kaart gezet.
Verstade mijne zever?
Last edited by Sgt.Stedenko on Thu 09 Apr 2009 20:49, edited 1 time in total.