25 & 26/04/2009 Kuurne
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
nochtans al gehoord dat dit wel een mooie rit zou zijn.mathieu wrote:je moet daar geen te schoon tochtje verwachten zeker niet technisch +ze hebben geen goeie streek
iets afkraken voor 't gereden is hoort eigenlijk niet ook.
oostrozebeke, wat hebben ze daar? is ook een toptoertocht...
afwachten dus, en trouwens aanwezig met de voltallige bike@holics uit Harelbeke
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
inderdaad niets in kuurne;maaaaaaar vanuit kuurne bent ge in zeer korte tijd alle kanten op.dus als kuurnse ezel
rijdt ik deze .Weet er iemand welke richting ze opgaan.
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
al 2 ezels dan :d:dspiermassa wrote:inderdaad niets in kuurne;maaaaaaar vanuit kuurne bent ge in zeer korte tijd alle kanten op.dus als kuurnse ezelrijdt ik deze .Weet er iemand welke richting ze opgaan.
de groene long zou er inzitten alleszinds, en "van horen zeggen" nogal veel offroad in kuurne zelf.. Ben zeer benieuwd waar ze die zullen uithalen, ma goed, we zien wel
- pearl jam
- Mountainbiker
De 60 km bevat beklimming Vossenhol en Kluisberg.
Stond reeds in info Kuurne, affiches aan de gemeente zuilen, komt straks in ’t Klaroentje en op de digitale borden.
Staat op alle websites van wielerbonden en organisaties.
Gratis tip: www.gocycling.be
Mvg
Kristian
Mailke gedaan & het bovenstaande ontvangen vd organisatie. Ziet er niet slecht uit, mijn gedacht.
Stond reeds in info Kuurne, affiches aan de gemeente zuilen, komt straks in ’t Klaroentje en op de digitale borden.
Staat op alle websites van wielerbonden en organisaties.
Gratis tip: www.gocycling.be
Mvg
Kristian
Mailke gedaan & het bovenstaande ontvangen vd organisatie. Ziet er niet slecht uit, mijn gedacht.
Hoe kom je daarbij ... Kuurne - Tiegem is bij mij maar een km of 15P-rider wrote:Efkes op die site gaan zien : daar staan alleen wegritten op (en dezelfde organisatie organiseert in dat weekend ook een wegrit Kuurne Brakel Kuurne).
Daarnaast ligt het Vossenhol veel te ver van Kuurne (ca 50 km) dus lijkt het mij vreemd dat dit in een tocht van 60 km kan zitten.