19/04/2009 Rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Rillaarse Biker
Mountainbiker

19/04/2009 Rillaar

Post by Rillaarse Biker »

Op zondag 19 april organiseren de Rillaarse Bikers deel 2 van hun weekendhappening.
Vanaf 8 uur kan je inschrijven voor verschillende afstanden. Voor de jongste bikers is er een tocht van 15 km, en er zijn parcours van 25 km, 30 km, 36 km en 45 km.
Hiervoor betaal je 3,5 euro inschrijvingsgeld (vergunninghouders 2,5 euro). Tijdens de tocht bieden we je een bevoorrading aan met keuze uit diverse koeken, drank en fruit. Al deze tochten zijn volledig hertekend. De tocht van 45 km heeft 520 m hoogtemeters, want wij proberen steeds het maximum uit de streek te halen. Er zijn bovendien heel wat privé paadjes die slechts 1x per jaar bereden mogen worden.
En dan is er nog onze marathonafstand. Hiervoor betaal je 6 euro inschrijvingsgeld (5 euro voor de vergunninghouders). Deze tocht telt 700 positieve hoogtemeters, je krijgt een dubbele bevoorrading en de 600 eerste inschrijvingen op deze afstand krijgen een nuttig geschenk. Ook deze tocht is volledig hertekend tov vorig jaar.
Steven.sp
Mountainbiker

Post by Steven.sp »

Gisteren onze Marathon tocht even gaan verkennen en het parcours ligt er zalig goed bij. Hopen dat er in de volgende twee weken maar weinig regen valt en Rillaar zal weer te klein zijn!!!
Scottusa
Mountainbiker

Post by Scottusa »

Ik ga ook afkomen om van het marathonneke te komen proeven 8)
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Mocht het toch slecht worden,
jongens, laat die laatste strook van vorig jaar er uit hé...
dat was echt niet plezant :-)
Steven.sp
Mountainbiker

Post by Steven.sp »

Die is er al uitgehaald. Het is trouwens een gans vernieuwd parcours. Hier en daar is er nog wel een stukje dat er bij veel regen nat kan bij liggen, maar daar hebben we al naar (minder leuke) alternatieven gezocht om die op het einde indien nodig nog aan te passen.

Maar laat ons allen hopen dat de weergoden ons voor de volgende 6 maanden weer eens goed gezind zijn en er dus geen bakken water meer uit de lucht vallen.

Dat is voor geen enkele organisatie leuk.
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Mijn poetsploeg achteraf is u dankbaar :-)
Steven.sp
Mountainbiker

Post by Steven.sp »

Dat jullie de GPS-rit niet komen rijden met de echte manne van Westel.
Rune
Mountainbiker

Post by Rune »

Is het daar in Rillaar terug zo'n prachtige bevoorrading als de andere jaren? Deze tocht is altijd wel de moeite waard om te rijden. Inderdaad jammer van die modderstrook verleden jaar, maar ik lees dat deze er niet meer in zit. Dus, al dacht ik dat het niet zou kunnen, het gaat nog beter zijn dit jaar.

Ik zal er zeker zijn.
Geoffe
Mountainbiker

Post by Geoffe »

Heb me daar vorig jaar zowel zaterdagavond als zondagochtend ferm geamuseerd dus ook terug van de partij. 8)
steven Vl
Mountainbiker

Post by steven Vl »

Hoogteprofielen zijn aan de website toegevoegd onder "algemene info"
Post Reply