05/04/09 Bertem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Izirajder
Mountainbiker

Post by Izirajder »

jawadde =D> =D> =D>

wel ergens gepasseerd op de 65 km waar een bareel dicht was, toch een beetje gevaarlijk vond ik en ook de 2 anderen achter mij

63,06 km - 18,0 avs - 952 hm
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

MR Pain wrote:jawadde =D> =D> =D>

wel ergens gepasseerd op de 65 km waar een bareel dicht was, toch een beetje gevaarlijk vond ik en ook de 2 anderen achter mij

63,06 km - 18,0 avs - 952 hm
Zelfde passage als tijdens de TT van Oud-Heverlee enkele weken geleden... Ik wist dus van die bareel toen we daar afkwamen, maar een bordje ter waarschuwing had mss idd wel gemogen.

Is de parkeerwachter van de grote gras-parking al bekomen? :-D
Mss volgende keer toch een mannetje ter versterking bijplaatsen want zoiets alleen regelen is toch niet simpel denk ik. Chapeau voor die man! :wink:

Organisatie was dik in orde!
=D>
Roadie
Mountainbiker

Post by Roadie »

Idd prachtige tocht!!
Organizatie dik in orde maar parcour was echt super... leuke technische stukken, singel tracks, beklimmingen en leuke afdalingen. Vooral de technischere en de fun stukken ( de wobbels in het bos :-) ) vond ik een meerwaarde ten opzichte van de andere tochten. Staat vanaf nu vast aangestipt op de kalender.
Heb ook gemerkt dat de conditie er terug op pijl begint te geraken en dat samen met de zon is dus ook ten goede van het rijplezier gekomen :-D

PS Daar nog een leffe bij en dat allemaal voor 4 euro!!!
sjaakie
Mountainbiker

Post by sjaakie »

Aan allen (1400)
Wegens de mensen van de club wreed bedankt voor jullie komst en commentaar hier . Er wordt naar volgend jaar toe zeker rekening mee gehouden ,na een eerste debriefing werden bij ons ook al een deel van de hierboven aangehaalde minpuntjes genoteerd .
Dat manneke op de parking had nog wat conditie achterstand , vandaar :-D .
Hopelijk tot volgend jaar , onze tiende editie op 04/04/2010
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

en zegge dak er ni bij kon zijn wegens ziekte.......doeme,doeme :( :(
goldfinger
Mountainbiker

Post by goldfinger »

Inderdaad een prachtig ritje!!! Om van te snoepen! =D> =D>
Onze copains via de stop & go opgepikt en op Ulrich-snelheid naar Bertem gesjeesd. Ingeschreven en samen vertrokken rond 8u05.
Lang duurde het liedje niet, want Keevy, Ulrich en den Bjorn kozen al vlug het hazepad. Ik besloot de achtervolging niet in te zetten ('t ging ook ni :-? ) Da eerste klimmeken op de kasseien kwam veel te vlug voor mij :evil: . Diesel hé.....
Zelfs Sina kwam boven voor mij.
Ik besloot rustig op toeren te komen, en dat gebeurde ook. Wa klapkes gedaan met de mannen van Bertem (schenen 2 AJ's te zijn, maar sympha) en de Green-Bikers, zonder ons tempo uit het oog te verliezen.
Sina plakte stevig in het wiel en tot aan de RV deed hij regelmatig kopwerk. Na de RV dacht ik aan de koers van de namiddag. Ik voelde mij goed, maar wou zeker zijn. Ik besloot niet voor de 65km maar voor de 45km te gaan. Zo kon ik mijzelf ook nog eens testen 8) .
Inderdaad, buiten enkele koerskonijnen waren er ni veel die ons voorbijreden. De tracks waren magnefiek, en zonder forceren reed ik op zijn Arnouts de bergjes op (zingend en fluitend). Onze Sina kreeg het van langs om lastiger, maar beet dapper door. Onze compagnon (gele trui en blauwe broek, en met de fiets gekomen vanuit...(30km) probeerde onze tred te volgen, en deed da zeker ni slecht. De laatste kilometers liet ik mij nog eens goed gaan en we kwamen in een zonovergoten Bertem toe met een goed gevoel. Rustig douchke gepakt, iets gedronken, onderweg de juffrouw van droge voeding, kassa 1 nog eens bestudeerd (hé Sina?? :-) :-D ) en terug naar Erpe-Mere, waar het 5 graden frisser was dan in Bertem.
Lucky bastards
Bertem, zeker een topper, volgend jaar zeker terug (bij leven en welzijn :wink: ) Aan de organisatie dikke proficiat =D> =D>
Mountainbiker

Post by Mr. Stitchen »

Schijfrem wrote:hier wat prentjes:

http://www.pixagogo.com/3617594132
Schitterende foto's.
=D>
Leuk dat er iemand de tijd neemt om samen te vatten wat je op een zondagochtend hebt meegemaakt.
Ik zit nog steeds na te genieten van die schitterende tocht.
sjaakie
Mountainbiker

Post by sjaakie »

Er zijn een paar schoenen achter gebleven + km teller , indien er zich iemand aangesproken voelt mag me een PB-tje sturen
Pogo
Mountainbiker

Post by Pogo »

Zeer mooie tocht, mooi gevarieerd parcours, goede stops en perfect weer he!!!
Jammer dat de fiets van m'n maat wat problemen met de aandrijving had maar heb echt wel genoten!!
Door de problemen de 65 ingekort naar 55, als ik de foto's zie(erg leuk trouwens) heb ik daar wel spijt van maar van het weekend nieuwe ronden, nieuwe kansen...
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Was nog vergeten te zeggen dat ik de mannen van Humbeek heb leren kennen in de douche :drunk: Toffe bende lijkt me :bounce:
Post Reply