05/04/09 Bertem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Eizerbiker
Mountainbiker

Post by Eizerbiker »

Hmm,

Vandaag de 65 gedaan met 2 man,anderen opteerden voor de 45.Ingepikt op den "Breeweg" maar toen we dit zeiden bij de tweede bevoorading(passeerden hier eerst)maakten ze geen bezwaren.Het ferm stukske(de laatste 10km)kwam voor ons dus in't midden(oef).aan de eerste bevoorading was het nu wel poverkes(appelsien en aquarius of water(ong.11u)).Maar bon het parkoers was fantastisch,het weer ook en aan de voor ons eerste eetstand was meer dan genoeg,dus wijle zeer voldaan terug thuis na 73km;THANKS
Spark27
Mountainbiker

Post by Spark27 »

Heel mooie 62 km gereden,
ideaal weer, prachtig parcours, goede bevoorrading =D>

Na de 2 bevoorrading samen gereden met 2 mannen met teneukes van bns engineering, als we 5 meter sneller hadden gereden in een holle wegafdaling... hadden we een wreed accident gehad met 2 mooie reekes ...
En hadden we nog in fout geweest ook...want zij kwamen van rechts :lol:
Wat kan een zondag morgen op het fietske toch mooi zijn hé

@ schijfrem, bedankt voor de mooie foto's, ik sta er 2 keer op 8)
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Dit was een TOP-toertocht. Eén van de beste organisaties. Zij hebben er, mijns insziens, alles uitgehaald wat er uit te halen was. PROFICIAT!

rubber-12:
"Een bewaakte fiestenstalling waar je zelf je fiets mag gaan halen telt voor mij niet als 'bewaakt'.
"

Inderdaad!!!! Oppassen hiermee, mijne maat heeft zelfs zijn nummerke niet moeten laten zien bij het weghalen van zijn fiets uit de bewaakstand. Voor hetzelfde geld neemt hij daar een andere mee. Niet dat hij dat zou doen, maar je begrijpt mij wel!!!!

@ Gé Claxon: Sorry, maar het was een toffe interne strijd!
=D> :-D

Ook een gezicht kunnen plakken op "laagvlieger" :wink:
Bulls-Eye
Mountainbiker

Post by Bulls-Eye »

Een tt die alles heeft om je zondag goed te maken, vorig jaar hem voor de eerste keer gereden en dit jaar er nog meer van genoten mede door het droge parkoer en het mooie weer. Het is dan ook een streek die imo alles te bieden heeft en er het er ook uit haalt. Bos, veld, kasseien, holle wegen en de vele mooie landschappen tot de bosannemonen toe.

Kortom Dickie en ik heben ons weer goed geamuseerd op een TT die qua organisatie, parkoer, bevoorrading, douches enz. een dikke pluim verdiend. =D> =D> Hoop hier nog terug te komen.
Last edited by Bulls-Eye on Mon 06 Apr 2009 18:27, edited 1 time in total.
SilverFokske
Mountainbiker

Post by SilverFokske »

Hier de 45 km gereden. Heb nog zitten twijfelen om ff door te gaan voor de 55, maar had in de namiddag nog 't een en an 't ander te doen.
Al het PRACHTIGe dat ik er van vond, is hiervoor al verwoord. =D>
Den 'extreme' op was niet zo'n probleem, af daarentegen iets minder. Halfweg had ik de indruk de controle te verliezen, en heb dan wijselijk de bike rustig tegen de opstaande helling aan gelegd, en tweede stukje naast het traject gestapt. :oops: 't doeme toch, achteraf bekeken. Anders best een imposant bergje, als je eens beneden, achterom keek.
Verder dikke pluim voor de organisatie; volgend jaar wil ik hier weer hoor!
(Enne wat seingevers betreft (?). Overal duidelijke borden met aanduidingen van gevaarlijke situaties en oversteken. Goed toch?
En naast de borden met de splitsingen kon nen blinde me één oog ook al ni naast kijken. De additionele informatie was idd wat klein, maar kom.
En in de kantine, waren ze een beetje overdonderd, denk ik, door hun eigen succes.)
Tot ne volgende.
Cokeman
Mountainbiker

Post by Cokeman »

Alles is reeds gezegd. Dit was een toppertje. Zelfs met mijn huidige matige conditie toch nog kunnen genieten van 65 km bike-plezier. Den "Extreme" naar boven ging nog vlot, naar beneden daarentegen :oops:
Tot volgend jaar !
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

't Is allemaal al gezegd.
Een tt die in het geheugen gegrift staat.
Aan die draaien-en keren stukjes in die bosjes stond bovendien steeds iemand om een oogje in het zeil te houden =D> .
Een perfecte organisatie!
Volgend jaar terug, zelfs als het regent!
Last edited by Dickie on Mon 06 Apr 2009 09:44, edited 1 time in total.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ja mannen voor de 3de x op rij naar Bertem afgezakt, hopend op een snel parcours :bounce:
Moet zeggen was de mooiste editie van de 3 zenne, diene extreme was tof amaai.Had wel da mega groot bord niet gezien #-o waar je kon kiezen easy of extreme met gevolg da ik opeens voor een obstakel stond en veel te groot stond#-o Mijne maat da achter mij reed had het gezien en wel opgeraakt en af,ik ook wel af zenne met de achterrem dicht en schuifend naar beneden.
Vond da klimmeke aan de autosnelweg wel nog steiler zenne en korter.
We waren al om 07.30uur vertrokken met gevolg zéér rustig en alles nog mooi en vol aan de bevoorradingen.Geen fille's aan de technische stukske enzo en op tijd thuis....Dus niets dan voordelen.
Dit tochtje sta in top 10 zenne missch top 5 van de mooiste tochten.
Bertem verras ons volgend jaar opnieuw hé want we willen steeds meer en meer en meer =P~
Tot volgend jaar =D>
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

VanBiLL.com wrote:
Pogo wrote:Ik kom ook die kant op met m'n fietsmaat, vanaf Oosterhout/Raamsdonksveer. Tis een eindje rijden maar dat loont wel he...
Hee hallo Pogo,

Zijn jullie nog goed aangekomen met die haperende versnellingsbak je maat? Jammer, zoiets kan je dag goed verknallen...

We hebben vandaag met 2 man de 65km gereden. Lekker gereden, alles is al gezegd over deze tocht en dat konden we maar weer beamen! We hebben de 65km (825hm) met een goede 23km/h gemiddeld gereden, gezien de conditie van het parcours moest wel sneller kunnen maar we hadden daar ook niet zo'n zin in. Bertem was voor ons ook een prima alternatief voor Onle (dat was net even te ver rijden).

Organisatie: geweldige tocht, mij zie je er volgend jaar weer terug.

We hebben de 65km ook met GPS opgenomen:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=zmvsrqhrybsahhjr
Zoude niet beter beginnen koers rijden in de fun klasse,amaai 23 gem :drunk:
Wij ook serieus gevlamd en gem van 20,5 voor de 1ste bevoorrading hadden we 18gem maar. Vond da we daarna serieus gevlamd hebben zenne :bounce:
Geoffe
Mountainbiker

Post by Geoffe »

Alles is al gezegd ... maar toch nog eens een dikke proficiat aan de organisatie. =D>
Toch maar voor de 65km en voor de eerst keer dit jaar in 't kort tenuke.
Wreed goed geamuseerd 8)
Post Reply