05/04/09 Bertem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Gé claxon wrote:
Domme wrote:tot zondag :wink:

Uwe body is toch in orde hoop ik =P~ :roll: #-o
Dan zal jij mij wel duwen tot aan de streep zeker? [-o<
Waarschijnlijk kom jij toch achter mij :lol: :lol: :lol:

Hopelijk ligt het daar in "Bjeitem" wat stofferig want ik kan momenteel de slijk missen als de pest!!! :roll: 8-[
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

@Sjaakie kan er update gegeven worden van het parcours :bounce:
Kan al niet meer wachten tot het zondag morgend is =P~
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Ik ga hier komen rijden ipv Spa, dan kan ik na de rit nog op men dooie gemakske ne Leffe binnenkappen (of 2?), dan rustig naar huis bollen en mij neerkappen in de sofa om de RVV te zien. Tot morgen in Bjeitem :-D
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Schijfrem wrote:Ik ga hier komen rijden ipv Spa, dan kan ik na de rit nog op men dooie gemakske ne Leffe binnenkappen (of 2?), dan rustig naar huis bollen en mij neerkappen in de sofa om de RVV te zien. Tot morgen in Bjeitem :-D
Ik heb just het zelfde gedacht. :-D
Pogo
Mountainbiker

Post by Pogo »

Ik kom ook die kant op met m'n fietsmaat, vanaf Oosterhout/Raamsdonksveer. Tis een eindje rijden maar dat loont wel he...
Pogo
Mountainbiker

Post by Pogo »

Ik kom ook die kant op met m'n fietsmaat, vanaf Oosterhout/Raamsdonksveer. Tis een eindje rijden maar dat loont wel he...
Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

1e klasse-TT! =D> =D> =D>
25 km gebold, wegens tijdsgebrek, slaapgebrek en gebrek aan conditie :oops:
Gisteren om half 3 mijne nest in met een hoos vol bier, dat is nefast voor de feestvreugde op zo'n omloop...
Na dat stuk met die bultjes vreselijke krampen in mijn linkerkuit en gedaan met de pret :( Gisteren met de koersvelo de Hagelandse Classic (volgende week) gaan verkennen en zo'n 60 km bergop gereden, dat wreekt zich 's anderendaags...
Gelukkig was de bevoorrading en de splitsing vlak bij!
Maar ik vond die 25 wel serieus de moeite, daar zat meer in dan in sommige marathons die ik vorig jaar gereden heb :lol:
Die Extreme vond ik er wel wat over, ben nr boven gereden, maar durfde de afdaling niet aan, en ben langs dezelfde weg nr beneden gereden :oops:
Erg veel volk, veel file, vooral bergop, maar iedereen goed gezind! :wink:
Perfecte organisatie, alles top!
Tot volgend jaar, dan kruip ik om 21u in mijn bed en kom ik de 65 afhaspelen! :wink:
bolle.
Mountainbiker
Location: specialized stumpjumper fsr comp/specialized tarmac pro/ specialized epic expert 29

Post by bolle. »

Ik heb de 45 km gedaan en heb eigenlijk wijnig last gehad van file.
Ik heb nooit moeten wachten.De extreme ben ik op en af gereden,was niet zo heel veel aan gewoon achterrem dischtnijpen en naar beneden schuiven.Maar het was een prachtig parcour,mischien toch een minpuntje dat er geen seingevers stonden aan toch wel enkele gevaarlijke oversteekplaatsen.47km av21.6
phille
Mountainbiker

Post by phille »

sjaakie wrote:... het natuurgebied "de doode bemde " (met toelating hé mannen) , verschillende holle wegen en met regelmaat enkele nijdige klimmetjes en afdalingen . Singletracks , ongeveer een tiental waarvan een stuk of vier langere .Op alle klimmen ben ik op m'n 47 jaar boven geraakt behalve op die van den extreme (zit er ook in , je krijgt de keuze om hem wel of niet te proberen)
mooi, ik herinner me enkele fouten in het verleden maar dit jaar niet merci zo kunnen we allemaal nog wel iets organiseren !

Diene Extreem was mooi opgenomen, das de eerste maal dat ik hem deed, als je die plaatst op 50km ai ai oei :-) Wat me boven opviel was het knappe verzicht dat je er had, was mooi, naar beneden viel heel goed mee zenne, de mensen zo niet schrik aanjagen, als je valt val je zacht :-)

merci, ik vond het best een heel goeie tocht, en vooral elk jaar wat anders !!!
jorre28
Mountainbiker

Post by jorre28 »

ik heb de 45 km gedaan.

conclusie:
zeer mooi parcour, vooral die extreme zou ik volgend jaar graag terug zien :-D .
voor de rest was het parcour ook zeer afwisselend en redelijk zwaar.
de bevoorrading was ook zeer goed.
soms wel veel volk op de singletracks maar dat kon de pret niet drukken.
heb net geen 2 uur gereden.
avs 22.6km/u.
hier zien ze me volgend jaar zeker terug :wink:
Post Reply