05/04/09 Bertem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- DodgeW200
- Mountainbiker
Ik woon aan de voet van Armendael (oranje knipper lichten)KrisM wrote:is het mogelijk om rond Everberg/Kortenberg in te stappen, het parcours te volgen voor de 65 km en dan aan het vertrek te betalen als je erlangs komt? Ben zelf van Armendael en jullie komen op +/- een 100 meter van mijn deur langs...
-
XVMx
- Mountainbiker
Populaire wijk, ik woon in de Schutterslaan :)DodgeW200 wrote:Ik woon aan de voet van Armendael (oranje knipper lichten)KrisM wrote:is het mogelijk om rond Everberg/Kortenberg in te stappen, het parcours te volgen voor de 65 km en dan aan het vertrek te betalen als je erlangs komt? Ben zelf van Armendael en jullie komen op +/- een 100 meter van mijn deur langs...
- orbea-rider
- Mountainbiker
-
special sized
- Mountainbiker
Post by special sized »
@gardap
die extreme was super ! tzou idd jammer zijn als die nu 'gecopieerd' werd ...
die extreme was super ! tzou idd jammer zijn als die nu 'gecopieerd' werd ...
-
special sized
- Mountainbiker
Post by special sized »
dubbel genieten idd ! ALS het dezelfde extreme is ...
De TT's van beide clubs liggen wel zeer dicht bij elkaar. Hopelijk houdt dit de bikers niet tegen ....
dus jij rijdt in Bertem EN in Kortenberg mee ?
De TT's van beide clubs liggen wel zeer dicht bij elkaar. Hopelijk houdt dit de bikers niet tegen ....
- Nazgul
- Mountainbiker
- Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
Ik rij ze gewoon beide, zolang het parkoer maar niet exact hetzelfde isspecial sized wrote:dubbel genieten idd ! ALS het dezelfde extreme is ...
De datums komen inderdaad een beetje slecht uit anders was hierover zeker geen woord gesproken