Hoe geraak je daar?Leg eens uit vant begin hoe ik daar komMister No Chaïn wrote:Bij Adressen kan je toch zoeken op straten?
Je moet wel eerst regio of plaatsnaam invullen aangezien hij niet voor je gaat zoeken in heel Europa, maar als je dus België pakt en dan zoekt op een straat kom je er wel.
Garmin edge 605-705
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
Men startte de gps op door middel van het knopje links bovenSgt.Stedenko wrote:Hoe geraak je daar?Leg eens uit vant begin hoe ik daar komMister No Chaïn wrote:Bij Adressen kan je toch zoeken op straten?
Je moet wel eerst regio of plaatsnaam invullen aangezien hij niet voor je gaat zoeken in heel Europa, maar als je dus België pakt en dan zoekt op een straat kom je er wel.
Menu - Waarheen - Zoeken naar plaatsen - Adressen en hier is het.
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
Bedankt voor je uitleg, maar bij "zoeken naar plaatsen" heb ik alleen "favorieten" en "steden", geen "adressen"Mister No Chaïn wrote:Men startte de gps op door middel van het knopje links bovenSgt.Stedenko wrote:Hoe geraak je daar?Leg eens uit vant begin hoe ik daar komMister No Chaïn wrote:Bij Adressen kan je toch zoeken op straten?
Je moet wel eerst regio of plaatsnaam invullen aangezien hij niet voor je gaat zoeken in heel Europa, maar als je dus België pakt en dan zoekt op een straat kom je er wel..
Menu - Waarheen - Zoeken naar plaatsen - Adressen en hier is het.
Moet ik nog iets downloaden ofzo?
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
Zowieso is het wel aangeraden de nieuwste software erop te zetten als je net de gps hebt aagekocht, deze vind je wel terug op de site van garmin, duurt wel redelijk lang.Sgt.Stedenko wrote:Bedankt voor je uitleg, maar bij "zoeken naar plaatsen" heb ik alleen "favorieten" en "steden", geen "adressen"Mister No Chaïn wrote:Men startte de gps op door middel van het knopje links bovenSgt.Stedenko wrote: Hoe geraak je daar?Leg eens uit vant begin hoe ik daar kom.
Menu - Waarheen - Zoeken naar plaatsen - Adressen en hier is het.![]()
Moet ik nog iets downloaden ofzo?
Voor de rest zou ik niet direct zien waaraan het kan liggen, welke kaarten erop staan zou toch geen effect hierop mogen hebben lijkt me. Bij mij staat de CN Europa erop en de Topomap van België
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
Kan ik ergens een kaartupdate doen ofzo, weet iemand zo'n site en niet die van Garmin, want daar kost het 140 dollar. 
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
ok, na verder onderzoek ben ik tot de conclusie gekomen dat ik geen sd kaart heb en ook geen garmin city navigator europe NT. Maar dat komt allemaal snel in orde 
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
wil mij ook zo een gps-ke aanschaffen met als bedoeling TT-kes op te nemen en achteraf opnieuw te rijden.
Maar ook als begeleiding voor meerdaagse mountainbike-tochten in de bergen.
Is de Edge750 hiervoor voldoende of zou een GPSMAP 60C(S)x toch beter geschikt zijn? Ontvangst? Routes volgen op topo-kaarten? ..?
Groot nadeel van de GPSMap vind ik het ontbreken van snelheids- en hartslagmeting. Wil het stuur van mijne bike ook niet veranderen in een cockpit, dus als de Edge volstaat liever deze.
Alvast bedankt voor de info!
Maar ook als begeleiding voor meerdaagse mountainbike-tochten in de bergen.
Is de Edge750 hiervoor voldoende of zou een GPSMAP 60C(S)x toch beter geschikt zijn? Ontvangst? Routes volgen op topo-kaarten? ..?
Groot nadeel van de GPSMap vind ik het ontbreken van snelheids- en hartslagmeting. Wil het stuur van mijne bike ook niet veranderen in een cockpit, dus als de Edge volstaat liever deze.
Alvast bedankt voor de info!
Ik rij met de 60 op de stuurpen en de Polar CS200 gewoon onder de gps geplaatst (op het stuur) zodat je hem nog net kan aflezen. Stoort elkaar niet en neemt minder plaats in dan je remhendels, schakelaars en dergelijk spul.
De Edge is uitstekend voor racetoestanden en ook goed te gebruiken voor TT's. Maar voor meerdaagse marathons is de 60 beter. Gewoon omdat hij vervangbare (oplaadbare) batterijen heeft.
De Edge is uitstekend voor racetoestanden en ook goed te gebruiken voor TT's. Maar voor meerdaagse marathons is de 60 beter. Gewoon omdat hij vervangbare (oplaadbare) batterijen heeft.