29/03/2009 Overijse
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Inderdaad Sven geraakt daar ook nie over. Is eerder iets voor gasten zoals Kenny en Wesley Bellaey.phille wrote:laps weeral aant liegen, Sven Nys geraakt daar ook ni over![]()
![]()
![]()
![]()
Of mijn dochter die ook trials begonne is. Zo dus (let wel nie op den outfit want deze foto's hebben we gemaakt voor haar de kaartjes voor haar plechtige communie

- MaC'Red
- Mountainbiker
das nu es een apart communie kaartje se, heel goe gevonden .mcoen wrote:Inderdaad Sven geraakt daar ook nie over. Is eerder iets voor gasten zoals Kenny en Wesley Bellaey.phille wrote:laps weeral aant liegen, Sven Nys geraakt daar ook ni over![]()
![]()
![]()
![]()
Of mijn dochter die ook trials begonne is. Zo dus (let wel nie op den outfit want deze foto's hebben we gemaakt voor haar de kaartjes voor haar plechtige communie):
Mac'Red
- Lieven_VP
- Mountainbiker
Schitterende tocht. Ik heb weinig toe te voegen aan de voorgaande positieve reacties, ik kan ze alleen bevestigen.
Ondanks de regen bij het vertrek was het parcours goed berijdbaar.
De longen eens flink openzetten bij een lentezonnetje deed deugd en de modderige klimmetjes en afdalingen waren een uitdaging.
Tot ziens
Ondanks de regen bij het vertrek was het parcours goed berijdbaar.
De longen eens flink openzetten bij een lentezonnetje deed deugd en de modderige klimmetjes en afdalingen waren een uitdaging.
Tot ziens
- Trekkie 800
- Mountainbiker
- Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9
Post by Trekkie 800 »
@DV33
Heb een beschrijving van mezelf en van mijne bikemaat + een eerdere foto gegeven en ze hebben me de codes doorgestuurd.
Heb een beschrijving van mezelf en van mijne bikemaat + een eerdere foto gegeven en ze hebben me de codes doorgestuurd.