29/03/2009 Overijse

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
phille
Mountainbiker

Post by phille »

laps weeral aant liegen, Sven Nys geraakt daar ook ni over :-) :-) ;-) :-) ;-)
mcoen
Mountainbiker

Post by mcoen »

phille wrote:laps weeral aant liegen, Sven Nys geraakt daar ook ni over :-) :-) ;-) :-) ;-)
Inderdaad Sven geraakt daar ook nie over. Is eerder iets voor gasten zoals Kenny en Wesley Bellaey.
Of mijn dochter die ook trials begonne is. Zo dus (let wel nie op den outfit want deze foto's hebben we gemaakt voor haar de kaartjes voor haar plechtige communie 8)):
Image
Image
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

mcoen wrote:
phille wrote:laps weeral aant liegen, Sven Nys geraakt daar ook ni over :-) :-) ;-) :-) ;-)
Inderdaad Sven geraakt daar ook nie over. Is eerder iets voor gasten zoals Kenny en Wesley Bellaey.
Of mijn dochter die ook trials begonne is. Zo dus (let wel nie op den outfit want deze foto's hebben we gemaakt voor haar de kaartjes voor haar plechtige communie 8)):
Image
Image
das nu es een apart communie kaartje se, heel goe gevonden .

Mac'Red 8)
Lieven_VP
Mountainbiker

Post by Lieven_VP »

Schitterende tocht. Ik heb weinig toe te voegen aan de voorgaande positieve reacties, ik kan ze alleen bevestigen.
Ondanks de regen bij het vertrek was het parcours goed berijdbaar.
De longen eens flink openzetten bij een lentezonnetje deed deugd en de modderige klimmetjes en afdalingen waren een uitdaging.

Tot ziens
Trekkie 800
Mountainbiker
Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Post by Trekkie 800 »

@DV33

Heb een beschrijving van mezelf en van mijne bikemaat + een eerdere foto gegeven en ze hebben me de codes doorgestuurd.
Post Reply