29/03/2009 Flanders Cup #1 Bambrugge

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
JL157
Mountainbiker

Post by JL157 »

slow motion wrote:
toon... wrote:ergens fotos te vinden van de junioren ?
Via mtb-live
jeps, enig id of je een foto van jezelf kan kopen via deze site?
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

slow motion wrote:
Via mtb-live
Ik kan blijkbaar alleen het overzicht met de kleine foto's bekijken #-o
Is er nog iemand die de grote foto's niet kan bekijken, of iemand die weet hoe dit komt :-k

Prachtige spannende wedstrijd van de juniors trouwens =D>

(maar die afspuitstand :evil: )
Thomass
Mountainbiker

Post by Thomass »

Guy S. wrote:
slow motion wrote:
Via mtb-live
Ik kan blijkbaar alleen het overzicht met de kleine foto's bekijken #-o
Is er nog iemand die de grote foto's niet kan bekijken, of iemand die weet hoe dit komt :-k

Prachtige spannende wedstrijd van de juniors trouwens =D>

(maar die afspuitstand :evil: )
Ik kan ze ook niet openen, enkel de kleine dingkses kan ik zien.. hoe het komt, geen idee #-o :wink:
Didierbiker
Mountainbiker

Post by Didierbiker »

Ik kan ze ook niet in het groot formaat zien.
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

De kategoriëen zijn toch verkeerd ingedeeld, Junioren zijn eigelijk nieuwelingen, en de juniores staan bij de dames.

Maar de foto's van de nieuwelingen krijg ik ook niet open.
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

Aha, zo zit dat.

Toch ene die wakker is :wink:
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

"snelle"Luc teruggevonden op een van de foto's van flickr.com van de cat.fun A.
Foto onder het moto"waarom fietsen als je kan wandelen ook"aan die trappen!!! :lol:
ChronoRace
Mountainbiker

Post by ChronoRace »

redbiker wrote:
RACING ANIMAL wrote: Over da inschrijvingsgeld, er wordt constant over geklaagd, ook door mij maar als er niet eens gezamelijk een petitie of dergelijke komt zal de bond zo blijven door doen. Ik heb ook mijn bedenkingen vandaag hoe men het inschrijvinggeld regelde. Men laat nu blijkbaar de renners de huur van het chronorace-team ook mee betalen....
Elite: 10euro voor wedstrijd 11euro voor chip( 10 euro na teruggave) dus per renner 1 euro erbij (elke wedstrijd)
reken en tel zelf. Ik had gevraagd of ik zo'n chip kon aankopen zoals die op hun site en kreeg het antwoord dat die niet werkt op het systeem op mtb wedstrijden :roll: pure bullshit!!!
Vind het ook een pure schande hoe de chips van chronorace geregeld worden. Vorig jaar betaalden we 10€ voor de enkelband, en tijdens de laatste wedstrijd vertelden ze ons dat we deze best hielden voor het volgende seizoen. Nu gingen we ermee naar de start, en moesten we deze voor 7€ inleveren omdat er nieuwe chips met "batterij" zijn, die weekelijks opgeladen moeten worden (zou ik persoonlijk straf vinden als die mannen honderden chips iedere week moeten gaan opladen, lijkt me eerder een drogreden om iedere week 1€ extra te kunnen innen). Daarbij 10€ inschrijving per keer bovenop de reiskosten en fiestslijtage, het wordt ieder jaar duurder en duurder, ondanks dat de deelnemersaantallen bij de funklasse toch nog steeds lijken te stijgen. Bij de bond zullen ze in hun vuistje lachen...

Btw; ben eens benieuwd welke chips er gegeven gaan worden op de Beneluxcups. Zou me niks verwonderen moesten we onze enkelband van vorig terug krijgen, en er opnieuw 10€ voor moeten betalen...

Btw 2; Waarvoor dient de voorinschrijving van een Flanderscup eigenlijk? Werd ons toch niet gevraagd bij de inschijving, enkel onze naam en licentienummer, of ben ik mis?

For your info:
http://mts.greentag.to/english/index.html

http://mts.greentag.to/TagChargerOperat ... X-B02e.pdf

http://mts.greentag.to/J-ChipTagOperati ... X-T02e.pdf

Yes, those tags have to be charged approximativaly every 3 month otherwise we would have exchanged them.

We try to get active tags, at a reasonnable price.... without the need to be charged!

Last year, we always had problems because runners put the passive ipico chip directly on the bike... because chips where forgotten or exchanged.....

Bye
Christian
G_Heylen
Mountainbiker

Post by G_Heylen »

er waren inderdaad veel fotograve,
maar ze staan niet op internet! :evil: :-D
robbyvinyl
Mountainbiker

Post by robbyvinyl »

Om terug te komen op de inschrijving.

Wel wij zijn met 4 man om te rijden de jongste is aspirant en moet niet betalen, dat is maar juist ook.

Maar wij betalen in totaal 33€ om enkel en alleen te starten.

Als ik op de weg ga rijden betaal ik 8€ en krijg 5€ terug bij het binnenbrengen van de rugnr. Wanneer ik een interclub rij of een profkoers kost mij dit niets! en meestal krijgen we nog een pakketje erbij en moeten we onze rugnr zelfs niet inleveren.

dus ik vraag me af waarom dit telekens zoveel moet kosten?
Ze hebben me al gezegd "verzekering" maar die hebben wij als vergunninghouders toch! En zolang ik rij (15 jaar) heb ik al ergere valpartijen op de weg meegemaakt en gezien dan op de MTB.
Post Reply