29/03/2009 Overijse
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Trekkie 800
- Mountainbiker
- Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9
Post by Trekkie 800 »
Weet er iemand waar de foto's staan of hoe je eraan kunt geraken ? Khad een papiertje gekregen maar ik weet niet waar ik dat gelaten heb.
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Dan denk ik dat je pech hebt, want op dat kaartje stond een codenummer waarmee je uw foto kon bekijken en downloaden tegen de prijs van 6 euro via www.bestphoto4you.comTrekkie 800 wrote:Weet er iemand waar de foto's staan of hoe je eraan kunt geraken ? Khad een papiertje gekregen maar ik weet niet waar ik dat gelaten heb.
Ai sh*t ben die code ook kwijt.. mijn(veel te braaf) vrouwke heeft dat mee gewassen (lag aan mij, eerst zakken leegmaken voor da ge die vuile mtb-kleren de wasmachine inkeiltTrekkie 800 schreef:
Weet er iemand waar de foto's staan of hoe je eraan kunt geraken ? Khad een papiertje gekregen maar ik weet niet waar ik dat gelaten heb.
Dan denk ik dat je pech hebt, want op dat kaartje stond een codenummer waarmee je uw foto kon bekijken en downloaden tegen de prijs van 6 euro via www.bestphoto4you.com
Ze mogen hem houden, ik kan er zeker en vast ni schoon op gestaan hebbe
Anders prima toereke vd die bierkarboys! Volgend jaar (zoals elk jaar) zeker weer!
- cateye
- Mountainbiker
Hallo
Ik vind het tof dat jullie "mijn" parcours goed vonden, volgend jaar probeer ik eens iets nieuws, tot volgend jaar in drogere omstandigheden
Filmpke staat online !
http://www.mtboverijse.be
groeten
ivan
Ik vind het tof dat jullie "mijn" parcours goed vonden, volgend jaar probeer ik eens iets nieuws, tot volgend jaar in drogere omstandigheden
Filmpke staat online !
http://www.mtboverijse.be
groeten
ivan
Aangenaam verrast van het mooie parcours, de verre verplaatsing vanuit Tielt (West-VL.) was ik direct vergeten na 3km.
De combinatie van offroad- en kasseien vond ik goed, het moddergehalte perfect, en de beklimmingen waren de max.
Wel bijna mee mijne smoel in de prikkeldraad beland op een vettige grasstrook, maar een betonpaal heeft mij van de horror gered, geen erg, maar het kon wel slecht afgelopen zijn
10/10 en volgend jaar ga ik proberen terug te komen
De combinatie van offroad- en kasseien vond ik goed, het moddergehalte perfect, en de beklimmingen waren de max.
Wel bijna mee mijne smoel in de prikkeldraad beland op een vettige grasstrook, maar een betonpaal heeft mij van de horror gered, geen erg, maar het kon wel slecht afgelopen zijn
10/10 en volgend jaar ga ik proberen terug te komen
- MaC'Red
- Mountainbiker
ik en bikemaat Koen ook geweest voor de eerste keer, we kenden de streek al een beetje van de gordel dus wisten wat te verwachten.
Schoon traject dat jammer genoeg in de regen begon maar het klaarde nog snel uit.
Enkele blubberstukken maar tot mijn verbazing nergens moeten afstappen zelfs die lange singletrail klim voor de ingang van het zoniënwoud waar er veel te voet waren.
De lange trek door de brusselse groene long was ook best te pruimen en vlak is het er zeker niet.
aan de ravito nog Githa Michiels tegen gekomen die even snel weg was dan dat ze was toegekomen, de ravito zelf was in orde.
Diene klim in het duivelsgat bleek me goed af te gaan want ik heb liever steile technische trails dan lange gestaag klimmende.
Ook hier zonder ne voet aan grond naar boven,
één enkel minpuntje was het koude water van den douche maar dat was snel vergeten.
ik had 48 km vanaf de parking en terug met 628 hms
MaC'Red
Schoon traject dat jammer genoeg in de regen begon maar het klaarde nog snel uit.
Enkele blubberstukken maar tot mijn verbazing nergens moeten afstappen zelfs die lange singletrail klim voor de ingang van het zoniënwoud waar er veel te voet waren.
De lange trek door de brusselse groene long was ook best te pruimen en vlak is het er zeker niet.
aan de ravito nog Githa Michiels tegen gekomen die even snel weg was dan dat ze was toegekomen, de ravito zelf was in orde.
Diene klim in het duivelsgat bleek me goed af te gaan want ik heb liever steile technische trails dan lange gestaag klimmende.
Ook hier zonder ne voet aan grond naar boven,
één enkel minpuntje was het koude water van den douche maar dat was snel vergeten.
ik had 48 km vanaf de parking en terug met 628 hms
MaC'Red