Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Eagle Stijn
- Mountainbiker
Post by Eagle Stijn »
Tom ga morgen naar Geraardsbergen.
Mijn mtb is effkes KO, moet dringend ne keer een groot onderhoud krijgen.
Anders om 8 uur bij mij vertrekken (nieuw uur niet vergeten hé).
Je laat maar iets weten.
Mijn mtb is effkes KO, moet dringend ne keer een groot onderhoud krijgen.
Anders om 8 uur bij mij vertrekken (nieuw uur niet vergeten hé).
Je laat maar iets weten.
- TimDC
- Mountainbiker
Ik ben niet vertrokken, was opgestaan met hevige krampen. Slecht weer op de koop toe! Diene klote winter blijft maar duren. Ik heb er eigenlijk schoon genoeg van. Ik ben al blij dat het zomeruur is begonnen eindelijk nog eens wat licht oef
Volgende week ga ik zeker naar Bertem, prachtige streek daar en zou kunnen heel technisch zijn ook. Hopelijk krijgt de weerman gelijk en wordt het zoals voorspeld 20°C 
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Vandaag ook blijven liggen in mijn nest, sorry Gunther!!
Morgen warschijnlijk ritje doen na de vroegen een uur of 2op de baan.
Volgende week ook naar Bertem, qua techniek valt da mee zenne Tim,wij zullen wel zéér vrioeg starten rond acht uur daar al ter plaatse da we op tijd thuis zijn voor vlaanderen mooiste en 1st nog lekker rmiddagmaal kunnen naar binnen smokkelen
Dus mannen die naar Bertem gaan laat iets weten hé
Volgende week ook naar Bertem, qua techniek valt da mee zenne Tim,wij zullen wel zéér vrioeg starten rond acht uur daar al ter plaatse da we op tijd thuis zijn voor vlaanderen mooiste en 1st nog lekker rmiddagmaal kunnen naar binnen smokkelen
Vandaag met Stijn naar Geraardsbergen gefietst incl. muur en bosberg
goed voor 102 km en 26 gem. met dank aan Stijn
ik had het moeilijk om de kop te trekken ze
gans de rit in zijn wiel gezeten . Was een mooi weertje wel een pittige wind en een klein beetje gedruppel gehad
. Meer dan voldaan vandaag ( mijn beentjes voelen zwaar aan ze nu hihi ).
Volgend weekend zal het normaal ook Bertem worden
Volgend weekend zal het normaal ook Bertem worden
- TimDC
- Mountainbiker
Ik weet nog niet zeker of ik mee ga gaan, ik zit er zo precies een beetje door. Ik heb het gevoel dat ik er even genoeg van heb.laagvlieger wrote:Vandaag ook blijven liggen in mijn nest, sorry Gunther!!
Volgende week ook naar Bertem, qua techniek valt da mee zenne Tim,wij zullen wel zéér vrioeg starten rond acht uur daar al ter plaatse da we op tijd thuis zijn voor vlaanderen mooiste en 1st nog lekker rmiddagmaal kunnen naar binnen smokkelen![]()
Het kan zijn dat ik de zondag gewoon eens ga gaan (wedstrijd)vissen!
Ik heb 14 dagen verlof dus ik kan eigenlijk genoeg in de week gaan rijden. Ik heb deze week mijn sliks dus zal zeker al een paar keer naar het werk bollen en woensdag misschien eens de reuzenroute rijden.
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Vandaag een 40km gereden, begonnen met de reuzenroute maar in gijzegem bij het oversteken van de grote baan opeens geen plakskes meer, dus heb zelf wat gereden
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Vissen vissen ... zie maar dat u velo'ke blinkt voor volgend weekend ... de goesting zal wel terug zijn eens we vertrokken zijnTimDC wrote:Ik weet nog niet zeker of ik mee ga gaan, ik zit er zo precies een beetje door. Ik heb het gevoel dat ik er even genoeg van heb.laagvlieger wrote:Vandaag ook blijven liggen in mijn nest, sorry Gunther!!
Volgende week ook naar Bertem, qua techniek valt da mee zenne Tim,wij zullen wel zéér vrioeg starten rond acht uur daar al ter plaatse da we op tijd thuis zijn voor vlaanderen mooiste en 1st nog lekker rmiddagmaal kunnen naar binnen smokkelen![]()
Dus mannen die naar Bertem gaan laat iets weten hé![]()
Ik heb 14 dagen verlof dus ik kan eigenlijk genoeg in de week gaan rijden. Ik heb deze week mijn sliks dus zal zeker al een paar keer naar het werk bollen en woensdag misschien eens de reuzenroute rijden.
Had je iets in gedachten Jakke ? Niet vergeten dat het zaterdag nen zwaren avond kan worden...flaming_jakke wrote:Vissen vissen ... zie maar dat u velo'ke blinkt voor volgend weekend ... de goesting zal wel terug zijn eens we vertrokken zijnTimDC wrote:Ik weet nog niet zeker of ik mee ga gaan, ik zit er zo precies een beetje door. Ik heb het gevoel dat ik er even genoeg van heb.laagvlieger wrote:Vandaag ook blijven liggen in mijn nest, sorry Gunther!!
Dus mannen die naar Bertem gaan laat iets weten hé![]()
Ik heb 14 dagen verlof dus ik kan eigenlijk genoeg in de week gaan rijden. Ik heb deze week mijn sliks dus zal zeker al een paar keer naar het werk bollen en woensdag misschien eens de reuzenroute rijden.![]()
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Ja mannen zal zondag vroeg dag zijn
Mijne werkmakker zou graag om 07.30daar vertrekken om vroeg thuis te zijn en op gemakje te zijn tegn da de koers begint.
Wie ziet er dat nog zitten om tegen een zot uur te starten, wel groot pluspunt er zullen er u niet veel voor de wielen rijden hé
Mijne werkmakker zou graag om 07.30daar vertrekken om vroeg thuis te zijn en op gemakje te zijn tegn da de koers begint.
Wie ziet er dat nog zitten om tegen een zot uur te starten, wel groot pluspunt er zullen er u niet veel voor de wielen rijden hé
Ik zal misschien ook naar Bertem gaan rijden maar zo vroeglaagvlieger wrote:Ja mannen zal zondag vroeg dag zijn![]()
Hierjuist met Stijn nog een baanritje afgewerkt van 52 km