Hoe krijg je dat voor mekaar?funkstar wrote:Ik ben richting Berlaar vertrokken ja.stijn13 wrote:Ook in berlaar gaan rijden? Ik kijk al uit naar jullie wekelijks filmpje.funkstar wrote:Zoals steeds ginds:
Kruiskesberg, de netedijk, merodebossen, ...
Ze slagen er steeds wel in om het (naar de regio normen) boeiend te houden.![]()
![]()
![]()
Na 3 km, juist over de Aarschotse steenweg, is mijn velg beginnen scheure.
Volledig in geremd.
Geen film dit weekend dus.
14/12/08 Berlaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
Post by Mr. Stitchen »
Heeft er iemand de gegevens van de organisatie in Berlaar?
De toertocht dateerde van 14 dec 2008.
Ik ben tijdens deze toetocht op mijn rug gevallen en draag sindsdien een harnas dat ik enkele maanden moet aan houden.
Ik heb een dagverzekering genomen, maar de verzekering beweerde niets van verzekeringsdocumenten van mij ontvangen te hebben....
Ik hoop dat dit nog via deze weg in orde komt.
Kan iemand me hierbij helpen? (anders is die dagverzekering voor niets geweest) Ik kan blijkbaar beter een andere verzekering nemen dan zo'n dagverzekering)
Thanks...
Ik ben tijdens deze toetocht op mijn rug gevallen en draag sindsdien een harnas dat ik enkele maanden moet aan houden.
Ik heb een dagverzekering genomen, maar de verzekering beweerde niets van verzekeringsdocumenten van mij ontvangen te hebben....
Kan iemand me hierbij helpen? (anders is die dagverzekering voor niets geweest) Ik kan blijkbaar beter een andere verzekering nemen dan zo'n dagverzekering)
Thanks...
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Re: Heeft er iemand de gegevens van de organisatie in Berlaa
Post by StrammerMax »
Hebt ge al eens gebeld naar het nummer dat toen in de kalender stond?scurry wrote:De toertocht dateerde van 14 dec 2008.
Thanks...
Toeristen Club Nete 0474/583863
Antwerpse Veldtoertochten
Dat stond hier!
Als je veel gaat biken kan je misschien beter aansluiten bij een bond (Vlaamse Wielrijders Bond of Wielerbond Vlaanderen). Voor 25 euro per jaar ben je verzekerd tijdens toertochten en ook als je privé gaat biken. Op verschillende TT's krijg je korting, dus die 25 euro kan je zo voor een deel recupereren. En het bedrag weegt niet op tegen het feit verzekerd te zijn. Meestal wordt uw lidkaartje gescand en is er een bewijs dat je betaald en deelgenomen hebt. Bent u na aankomst van de toer bij de organisatoren of de EHBO-post langsgeweest? Dan had je volgens mij normaal gezien een papier van de verzekering moeten krijgen. Ik zou dat altijd doen! Het kan natuurlijk zijn dat de complicaties pas nadien opgedoken zijn. In het vervolg ook altijd een kopie maken voor je documenten opstuurt! Dan heb je nog altijd iets achter de hand als ze beweren dat het verloren geraakt is of effectief verloren ging. Ik hoop dat je iemand vindt die je effectief kan helpen en dat je niet zelf voor alles moet opdraaien. Groeten en beterschap gewenst.