Spijtig dat zoiets is gebeurd maar wens hem veel sterkte en een spoedig herstel toe van het MTB-Okselaar team.easy-biker wrote:BEDANKT aan de organisatie voor de snelle tussenkomst na de val van mijn vriend aan de kapel in averbode,langs spoed in diest gepasseerd en daar is een sleutelbeenbreuk vastgesteld.
groeten van de easy-biker laakdal en tot de volgende.
29/03/2009 Okselaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- El Shetlando
- Mountainbiker
Post by El Shetlando »
- El Shetlando
- Mountainbiker
Post by El Shetlando »
Ondanks de regen van de vorige week zijn er toch een 600 tal moedige MTB komen opdagen.koppigaard wrote:Ik ben in Okselaar komen fietsen en had bij aankomst exact 50 km op de teller staan. Ik vond de bepijling, op de laatste 100 m na, trouwens meer dan behoorlijk. Jammer voor die jongens die ergens hebben gemist. De TT mocht er wel zijn. Moddergehalte viel uiteindelijk best mee. De bevoorrading was picco bello en daarmee bedoel ik vooral de dames die daar uren hebben staan kouw lijden ipv gratis te gaan fietsen in Overijse. Dank u wel dames!
Mijn probleem is dat ik na vorige edities alles nu wel gezien heb. De twee passages langs de Demer hebben me eerlijk gezegd tegengestoken. Dat is een indicatie om volgende keer toch maar andere oorden op te zoeken. Wat ik dan wel zou missen is de VC Okselaarman met de borstel. Met ons groepje lopen wij wat later binnen, gaan niet douchen want de Leffe staat intussen te wachten. De tijd van een aantal Leffes blijft die man heel gepassioneerd bezig met de borstel. Dit vind ik gewoon het summum. Aan zijn hele doen merk je dat hij onder onze tafel wil komen borstelen maar dat durft hij net niet.
Kunnen de organisatoren even laten weten hoeveel bikers er waren, ik heb dat nodig voor mijn archieven.
Het team van MTB-Okselaar bedankt deze moedige bikers
-
evil_yves69
- Mountainbiker
Post by evil_yves69 »
Hallo,
inderdaad prima tocht, spijtig voor mij dat mijn kleinste tandwiel vanvoor het liet afwachten.
Prima afpijling tot 5 km voor het einde (na de 2e passage aan het spoor in testelt, cf. groene pijlen op de baan. Alle pijlen waren ineens verdwenen. Gelukkig nog de weg terug gevonden met een paar gelijke zielen.
Ik geef toe, ik was laat vertrokken, maar toch...
groeten
evil_yves
inderdaad prima tocht, spijtig voor mij dat mijn kleinste tandwiel vanvoor het liet afwachten.
Prima afpijling tot 5 km voor het einde (na de 2e passage aan het spoor in testelt, cf. groene pijlen op de baan. Alle pijlen waren ineens verdwenen. Gelukkig nog de weg terug gevonden met een paar gelijke zielen.
Ik geef toe, ik was laat vertrokken, maar toch...
groeten
evil_yves
Ook van mijnentwege bedankt voor jullie komst. Het is fijn om al die positieve reacties te kunnen lezen. Dat geeft ons alleen maar meer motivatie om verder te doen al zal het dan wel op een andere datum zijn als we gewend zijn al die jaren maar jullie horen het wel. Ook wil ik de mannen van MTB Haacht nog eens bedanken om ondanks enkel wat flyers te komen rond delen voor hun tocht ze toch spontaan inschrijving hebben betaald
. Jullie mogen het team van MTB Okselaar zeker verwachten op jullie tocht . Kortom allemaal(om en bij de 600 bikers) bedankt en tot volgend jaar.