In ieder geval toch ne zware cyclocross, en daar ben in de Fl. cup al content mee.toon... wrote:dees mountainbike ? da was cyclecross
29/03/2009 Flanders Cup #1 Bambrugge
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
ik vind al dat geklaag over de prijs toch wat overdreven ze..
ik reed bij fun a en dat koste mij 11 euro voor die wedstrijd..
ik ben onlangs gestopt met motocross en daar gaat het in de amateurfederatie als volgt:
- ongeveer 400 euro voor de vergunning per jaar
- de toeschouwers en de PILOOT moeten er ook nog 10 euro inkom betalen
ik kan daar allemaal perfect in komen.. de inrichters moeten er toch ook iets aan over hebben?!
ik reed bij fun a en dat koste mij 11 euro voor die wedstrijd..
ik ben onlangs gestopt met motocross en daar gaat het in de amateurfederatie als volgt:
- ongeveer 400 euro voor de vergunning per jaar
- de toeschouwers en de PILOOT moeten er ook nog 10 euro inkom betalen
ik kan daar allemaal perfect in komen.. de inrichters moeten er toch ook iets aan over hebben?!
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Cyclocross parkoer ? Dat is er toch wat over hé.
Qua techniciteit was er zeker nog wat meer uit het terrein te halen maar met het weertje van de laatste dagen denk ik dat de organisatie serieus heeft moeten knippen.
En, niet vergeten, dit is Oost-Vlaanderen hé. Als je technisch wil MTB'en dan moet je over de taalgrens zijn.
Qua techniciteit was er zeker nog wat meer uit het terrein te halen maar met het weertje van de laatste dagen denk ik dat de organisatie serieus heeft moeten knippen.
En, niet vergeten, dit is Oost-Vlaanderen hé. Als je technisch wil MTB'en dan moet je over de taalgrens zijn.
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Zijn er al uitslagen bekend?Snelle Luc aanwezig??
Ging komen kijken maar er is iets dringends tussen gekomen!
Ging komen kijken maar er is iets dringends tussen gekomen!
Dit parcours had idd wat meer mee van een veldrit. De organisatoren konden inderdaad wel iets meer uit de locatie gehaald hebben, maar ik denk dat ze door het weer van de laatste dagen ook aan de renners gedacht hebben. Het zou een mooi parcours geweest zijn moest het wat droger geweest zijn. Er rust blijkbaar een (regen)vloek op het openingsweekend van de Flanders-Cup.
Om op het inschrijvingsgeld terug te komen. Dit wordt duurder en duurder. De bond kan misschien eens uitleg geven waar het inschrijvingsgeld naartoe gaat. Waarom kan de regel van 3 euro niet toegepast worden?
Om op het inschrijvingsgeld terug te komen. Dit wordt duurder en duurder. De bond kan misschien eens uitleg geven waar het inschrijvingsgeld naartoe gaat. Waarom kan de regel van 3 euro niet toegepast worden?