29/03/2009 Flanders Cup #1 Bambrugge

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
_ceee_
Mountainbiker

Post by _ceee_ »

ik zou toch maar ne NN steken want ik denk dat je met een RR juist wa te weinig grip gaat hebben. ik heb vandaag gereden in bambrugge met NN / NN en ik slipte op sommige stukken toch nog door vanachter.
den daler
Mountainbiker

Post by den daler »

ja is perfect doenbaar met rr
de stukken waar me doorsleert
sleert iedereen door
schoof zelf vooraan al weg met nn
bos kan je niet meer boven
is daar deze middag beginnen water gieten
en heb daarna nog geprobeerd
de eerste reeks zal mss nog boven rijden maar daarna
het stuk langs de snelweg ligt goed hard
is enkel stuk in bos
dan heb je single track in bos ligt vol met houtschors dus ook perfect te doen
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Wat betreft de inschrijvingsprijs in de funklasse;
het is al langer geweten dat de funclasse de melkkoe is om de andere categorien te sponseren!
Door er niet aan mee te doen,spijs je hun kassa niet en zal deze wedstrijd op langere termijn niet overleven!
FOUTE redenering,volgens mij,maar iedereen weet,als hij hier start,dat het veel inschrijvinggeld is er weinig prijzen zijn?!
t'Wordt hoogtijd dat ze bij "den bond"eens werk maken van serieuze sposering om hun inschrijfprijzen wat te doen dalen!!??
Mij in ieder geval niet gezien,dan nog liever 15 euro voor 4 uur MTB in de Rvv volgende week,...alhoewel!
Daar is wel sponsering en het vele inschrijvingsgeld gaat,bijna allemaal, rechtstreeks naar de bondskassa!!!
Véél rij-en glijplezier aan iedereen gewenst!
mtberke
Mountainbiker

Post by mtberke »

Kwas nie vanzinnes te starten in de fun a reeks maar door de vele aanmoedegingen van de hele klik die er altijd is (ze weten wel wie ik bedoel)kon ik al nie anders.Met een 60ste plaats heb ik er toch nog van genoten dankzij de vele supporters.
thanks everybody voor de leuke namiddag en tot de volgende
JL157
Mountainbiker

Post by JL157 »

Ik vond het zeer tof vandaag bij de fun a reeks..
Wel héééél zwaar! En kben ni echt ne goeie loper 8)
Kwas 41ste.. volgende keer beter!
RACING ANIMAL
Mountainbiker
Location: Competitiebike; Fuji SLM 01 2012, wegfiets specialized sl3

Post by RACING ANIMAL »

goed gestart maar naarmate we reden kreeg ik meer en meer chainsuck op mijn tweede plateau. Leuk is anders. Nu ja parkoer was door omstandigheden totaal niet mtb waardig. Veel lopen en een fietske van 20 kg. Nu ik heb me anders wel geamuseerd ze :-)
Over da inschrijvingsgeld, er wordt constant over geklaagd, ook door mij maar als er niet eens gezamelijk een petitie of dergelijke komt zal de bond zo blijven door doen. Ik heb ook mijn bedenkingen vandaag hoe men het inschrijvinggeld regelde. Men laat nu blijkbaar de renners de huur van het chronorace-team ook mee betalen....
Elite: 10euro voor wedstrijd 11euro voor chip( 10 euro na teruggave) dus per renner 1 euro erbij (elke wedstrijd)
reken en tel zelf. Ik had gevraagd of ik zo'n chip kon aankopen zoals die op hun site en kreeg het antwoord dat die niet werkt op het systeem op mtb wedstrijden :roll: pure bullshit!!!
Big One
Mountainbiker

Post by Big One »

RACING ANIMAL wrote:goed gestart maar naarmate we reden kreeg ik meer en meer chainsuck op mijn tweede plateau. Leuk is anders. Nu ja parkoer was door omstandigheden totaal niet mtb waardig. Veel lopen en een fietske van 20 kg. Nu ik heb me anders wel geamuseerd ze :-)
Over da inschrijvingsgeld, er wordt constant over geklaagd, ook door mij maar als er niet eens gezamelijk een petitie of dergelijke komt zal de bond zo blijven door doen. Ik heb ook mijn bedenkingen vandaag hoe men het inschrijvinggeld regelde. Men laat nu blijkbaar de renners de huur van het chronorace-team ook mee betalen....
Elite: 10euro voor wedstrijd 11euro voor chip( 10 euro na teruggave) dus per renner 1 euro erbij (elke wedstrijd)
reken en tel zelf. Ik had gevraagd of ik zo'n chip kon aankopen zoals die op hun site en kreeg het antwoord dat die niet werkt op het systeem op mtb wedstrijden :roll: pure bullshit!!!
en dan klopt de uitslag nog niet, vraag maar aan wisn.
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

RACING ANIMAL wrote:goed gestart maar naarmate we reden kreeg ik meer en meer chainsuck op mijn tweede plateau. Leuk is anders. Nu ja parkoer was door omstandigheden totaal niet mtb waardig. Veel lopen en een fietske van 20 kg. Nu ik heb me anders wel geamuseerd ze :-)
Ik vond het parcours eigelijk wel goed, zeker door het hoogteverschil, en door de mooie single tracks. De modder maakte het ten minste een beetje spannend, want het dan méér MTB waardig maakt.

Over die chips, in de nieuwe daar zitten batterijen in, en in de oude niet. Waardoor de chips zelf ook een signaal uitstralen. Daarom dat je ze ook moet terug geven, om de batterijen op te laden.
redbiker
Mountainbiker

Post by redbiker »

RACING ANIMAL wrote: Over da inschrijvingsgeld, er wordt constant over geklaagd, ook door mij maar als er niet eens gezamelijk een petitie of dergelijke komt zal de bond zo blijven door doen. Ik heb ook mijn bedenkingen vandaag hoe men het inschrijvinggeld regelde. Men laat nu blijkbaar de renners de huur van het chronorace-team ook mee betalen....
Vind het ook een pure schande hoe de chips van chronorace geregeld worden. Vorig jaar betaalden we 10€ voor de enkelband, en tijdens de laatste wedstrijd vertelden ze ons dat we deze best hielden voor het volgende seizoen. Nu gingen we ermee naar de start, en moesten we deze voor 7€ inleveren omdat er nieuwe chips met "batterij" zijn, die weekelijks opgeladen moeten worden (zou ik persoonlijk straf vinden als die mannen honderden chips iedere week moeten gaan opladen, lijkt me eerder een drogreden om iedere week 1€ extra te kunnen innen). Daarbij 10€ inschrijving per keer bovenop de reiskosten en fiestslijtage, het wordt ieder jaar duurder en duurder, ondanks dat de deelnemersaantallen bij de funklasse toch nog steeds lijken te stijgen. Bij de bond zullen ze in hun vuistje lachen...

Btw; ben eens benieuwd welke chips er gegeven gaan worden op de Beneluxcups. Zou me niks verwonderen moesten we onze enkelband van vorig terug krijgen, en er opnieuw 10€ voor moeten betalen...

Btw 2; Waarvoor dient de voorinschrijving van een Flanderscup eigenlijk? Werd ons toch niet gevraagd bij de inschijving, enkel onze naam en licentienummer, of ben ik mis?
toon...
Mountainbiker

Post by toon... »

dees mountainbike ? da was cyclecross
Post Reply