Waasmunster - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
DnS
Mountainbiker

Post by DnS »

Ik ben vandaag geweest!
Prachtig weertje hiervoor!

Maar... ben nog nooit zo snel door den homo bos gereden!
Er lag weer een boompje om waardoor ik moest vertragen en 2 voetgangers die daar net passeerden.

Ahum... voetgangers! Voetgangers die hun broek aan het aandoen waren!
Ik kwam af en zag het al van ver dat ze goed aan elkaars spel aan het snokken waren :-& .
Die 2 evenneig verschoten als ik... die 2 gaan lopen en ik nog rapper aan het rijden!

Eens ik op de baan terug kwam ging ik van 25km/u naar 18!
Was verschoten jong! :-?

Maar wat de bloso route zelf betreft! Perfect bereidbaar!
Waar het normaal slecht ligt, lag het nu zelfs goed!

Heb me echt geamusseerd vandaag!
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

twas dik in orde. prachtig weer . groen , blauw en twee maal rood gedaan. zo'n 51 km en fiets afgespoten aan het café an de parking waar we dan ene hebben gedronken. hier komen we zeker nog eens terug.
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

vandaag ook gereden de rode lus vind ik prachtig toch heuvelachtig in de voor de rest vlakke omgeving en alles perfect te rijden
BK1
Mountainbiker

Post by BK1 »

Vandaag route gedaan in waasmunster lag er drassig bij maar is wel een leuke omloop zeker voor beginners kom zeker nog is terug
Huffy
Mountainbiker

Post by Huffy »

BK1 wrote:Vandaag route gedaan in waasmunster lag er drassig bij maar is wel een leuke omloop zeker voor beginners kom zeker nog is terug
Hay

Ik heb ze woensdag ook gedaan , zo rond de middag , waren julie met 2?
Idd nat , maar zeker nog tedoen , met al die regen
BK1
Mountainbiker

Post by BK1 »

JA ze wij waren met 2 en was rond de middag ik denk dat je ook effe op die singeltrack was he
Huffy
Mountainbiker

Post by Huffy »

keb julie 2 keer tegengekomen
een keer op het bmx parcour ook dacht ik
julie waren daar zo rap weg , toch nie omdat ik daar rondreed?
BK1
Mountainbiker

Post by BK1 »

Nee hoor maar is niet zo mijn ding op dat parcour trouwens we zijn juist gestart met mtb heb gisteren de tour nog is gedaan in 2 u best wel leuke rout voor te beginnen en woensdag nog is en zondag de rit in hamme
Jakke1
Mountainbiker

Post by Jakke1 »

Vorige week hebben ze alle, of bijna alle paaltjes voorzien van een laagje gele verf zodat de goed zichtbaar zijn. Rij deze route 2 keer in de week, is een perfect trainingstourke.
Inderdaad, als je hier de weg een beetje kent, kan je her en der wat extra lussen bijnemen met wat extra singletrack of technische stukjes in.
Heb vorige week zelfs mijn beste tijd neergezet, 1u16 met een gemiddelde van 25.6
BK1
Mountainbiker

Post by BK1 »

wow jakke das ni slecht die extra lusjes zullen we nog wat moeten zoeken ma we gaan ons best doen om die tijd te evennaren hihih
Post Reply