29/03/2009 Vorselaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
volgens de pijlen 25km, maar als ik op mijn meterke keek heb ik er bijna 30 gedaan (met stuk van wagen naar start bij)
moet zeggen was een mooie maar voor een beginner zonder fysiek zware tocht. het modderpad heb ik voor de helft te voet gedaan , met dan op de single tracks af en toe opzij te gaan om de snellere rijders door te laten , moet zeggen vriendelijke mannen , allemaal mooi merci gezegd omdat ze door mochten , ben zelf 2 maal moeten uitwijken voor de minder gelukkigen (keting eraf en nadere inspectie van de bosgrond).
Voorlopig zal ik het wel bij mijn dagelijkse ritjes houden tot het net iets droger is , of de conditie er op verbeterd.
maar zat voor mij goed inelkaar kwestie van organisatie , deftige bewijzering , vriendelijk volk , ......
moet zeggen was een mooie maar voor een beginner zonder fysiek zware tocht. het modderpad heb ik voor de helft te voet gedaan , met dan op de single tracks af en toe opzij te gaan om de snellere rijders door te laten , moet zeggen vriendelijke mannen , allemaal mooi merci gezegd omdat ze door mochten , ben zelf 2 maal moeten uitwijken voor de minder gelukkigen (keting eraf en nadere inspectie van de bosgrond).
Voorlopig zal ik het wel bij mijn dagelijkse ritjes houden tot het net iets droger is , of de conditie er op verbeterd.
maar zat voor mij goed inelkaar kwestie van organisatie , deftige bewijzering , vriendelijk volk , ......
Mooie tocht, van die veldwegen die geen meter bolde,een slijk stuk waar ik enorm moest stoempen,prachtig uitgepijld, zeer goede bevoorrading.
Zeer mooi werk van de organisatie.
Op het laatst nog aangepikt bij een vrouwke met haar zoon, heb haar nog tips gegeven ivm schoenplaatje en zadelafstelling.
Eigenlijk was dat voor mij de ideale fietspartner, die reed een tempo naar mijn goesting.
ik heb de gps track van de kleine route, indien iemand interesse heeft, vraag maar.
Zeer mooi werk van de organisatie.
Op het laatst nog aangepikt bij een vrouwke met haar zoon, heb haar nog tips gegeven ivm schoenplaatje en zadelafstelling.
Eigenlijk was dat voor mij de ideale fietspartner, die reed een tempo naar mijn goesting.
ik heb de gps track van de kleine route, indien iemand interesse heeft, vraag maar.
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
knappe tocht, met toch wel goed weer. In de auto naar daar regen en naar huis ook regen, maar tijdens de tocht geen drup regen gezien. Na de rot slechte regenweek toch nog een redelijk bereidbaar parkoer. Had het veel erger verwacht. Al bij al ferm tochtje.
Ps. waar gaan de foto's te vinden zijn.
Ps. waar gaan de foto's te vinden zijn.
-
stoffel001
- Mountainbiker
Vet goede Tocht !!
Post by stoffel001 »
Knap parcours wel wa vettig maar wat wil je na deze week, zeer goede bevoorrading (ananas) ook de Kiekes aan de start waren origineel.
Voor de eerste keer een TT in te richten Proficiat
aan de organisatie
de foto's zijn te vinden op www.mtbvorselaar.be is er mij verteld.
Voor de eerste keer een TT in te richten Proficiat
de foto's zijn te vinden op www.mtbvorselaar.be is er mij verteld.
Last edited by stoffel001 on Sun 29 Mar 2009 19:04, edited 1 time in total.
Knappe organisatie, geen enkel minpuntje te bespeuren.
We waren met zijn 9 vandaag en niemand horen klagen.
Een filmpje van dit alles kan je bekijken op onze website:
http://www.mtbteammargi.tk
We waren met zijn 9 vandaag en niemand horen klagen.
Een filmpje van dit alles kan je bekijken op onze website:
http://www.mtbteammargi.tk
aan iedereen die gekomen is bedankt , ik hoop dat alles in orde was!?hopelijk mogen wij jullie volgend jaar terug verwachten!!
de foto's komen idd op onze website www.mtbvorselaar.be
de foto's komen idd op onze website www.mtbvorselaar.be
- Vintage Biker
- Mountainbiker
Post by Vintage Biker »
We zijn met een vijftal mannen van de club geweest en hebben niet te klagen. Met de fiets over en weer dus alweer zo'n 80km in de beentjes. Alles was te rijden, hier en daar stevig slijk maar ge moest nergen voet aan grond zetten. Alleen het cyclocrossparcours op het einde moest er voor mij niet bij zijn. Ik heb trouwens het idee dat die 2 stomme bulten in andere tochten helemaal in het begin zitten.
Maar gene kritiek goe geamuseerd !
Maar gene kritiek goe geamuseerd !
Aan al onze leden en hun vrouwtjes, vriendinnen, familie,vrienden die deze TT gemaakt hebben tot wat hij was (en ik denk dat het voor de eerste keer ZEKER geslaagd was) een welverdiende MERCI!! We hebben kei hard gewerkt en het resultaat mocht er zijn!!!!
Ook aan onze sponsors hartelijk dank voor jullie steun!
Grtz,
Wim en Helene Slootmans.
Ook aan onze sponsors hartelijk dank voor jullie steun!
Grtz,
Wim en Helene Slootmans.
- Ivanhoe el biker loco
- Mountainbiker
Post by Ivanhoe el biker loco »
Ook komen rijden hier! Ja was mooi tochtje! Lekker stoempen op sommige stukke ma al bij al viel het nog mee! Goede bevoorading, goede apres, en de bikewash was ook goed! Heb me goed geamuseerd.
Met fietske tot daar 45km en dan terug , ook iets van een 80km. Voor een eerste keer deze tocht te organiseren heeft de organisatie meer dan haar best gedaan! Chapeau!