kraksontracks (c) : Garmin Database MTB tracks exchange

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Thomass
Mountainbiker

Post by Thomass »

Hoe kan ik bv, de toertocht van neeroeteren downloaden voor op de gps te zetten?

mvg thomas
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

@ thomas.......

Mail :wink:
Mr. Miyagi
Mountainbiker

Post by Mr. Miyagi »

Ik heb mezelf een gps aangeschaft, edge 605, en ik wil deze volgend weekend al graag uittesten door de route in Bouillon te gaan rijden. Nu blijkt dat ik een paswoord nodig heb voor ik deze track kan downloaden, maar om aan een paswoord te geraken, moet ik dus eerst zelf een track uploaden dacht ik. Het probleem is dat ik tegen volgend weekend nog geen eigen track heb. Zou iemand mij hierbij kunnen helpen misschien?
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Tja, toch een beetje raar dat je op een topic van de desbetreffende site zelf vraagt of iemand je kan helpen de regels te omzeilen :-D
JurgenG
Mountainbiker

Post by JurgenG »

Als het een vaste route is kan je natuurlijk ook naar de toeristische dienst gaan en het kaartje kopen voor enkele euro's. Steun je nog het onderhoud van de route ook.
Mr. Miyagi
Mountainbiker

Post by Mr. Miyagi »

ivo wrote:Tja, toch een beetje raar dat je op een topic van de desbetreffende site zelf vraagt of iemand je kan helpen de regels te omzeilen :-D
Ik vraag zeker niet om de regels te omzeilen, ik vroeg gewoon of iemand mij aan deze route kon helpen voor ik een route ingestuurd heb. Het is zowieso de bedoeling dat ik, zodra ik mijn gps heb, mee wil helpen aan het uitbreiden van je database. Maar ik zal voor volgend weekend mijn plan nog wel trekken en nadien gewoon mijn steentje bijdragen vooraleer ik weer zulke reacties krijg.
eddy1
Mountainbiker

Post by eddy1 »

Mr. Miyagi wrote:Ik heb mezelf een gps aangeschaft, edge 605, en ik wil deze volgend weekend al graag uittesten door de route in Bouillon te gaan rijden. Nu blijkt dat ik een paswoord nodig heb voor ik deze track kan downloaden, maar om aan een paswoord te geraken, moet ik dus eerst zelf een track uploaden dacht ik. Het probleem is dat ik tegen volgend weekend nog geen eigen track heb. Zou iemand mij hierbij kunnen helpen misschien?
op www.anwb.nl kan je de tracks van Bouillon downloaden.
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Mr. Miyagi wrote:
ivo wrote:Tja, toch een beetje raar dat je op een topic van de desbetreffende site zelf vraagt of iemand je kan helpen de regels te omzeilen :-D
Ik vraag zeker niet om de regels te omzeilen, ik vroeg gewoon of iemand mij aan deze route kon helpen voor ik een route ingestuurd heb. Het is zowieso de bedoeling dat ik, zodra ik mijn gps heb, mee wil helpen aan het uitbreiden van je database. Maar ik zal voor volgend weekend mijn plan nog wel trekken en nadien gewoon mijn steentje bijdragen vooraleer ik weer zulke reacties krijg.
Let vooral op de smiley aan het einde van de tekst :wink:
Mr. Miyagi
Mountainbiker

Post by Mr. Miyagi »

ivo wrote:
Mr. Miyagi wrote:
Let vooral op de smiley aan het einde van de tekst :wink:
Ja, inderdaad even verkeerd opgevat van mezelf. :roll:
HyperBaton
Mountainbiker

Post by HyperBaton »

Hoe lang duurt het meestal voor je een antwoord krijgt als je een eerste inzending maakt? Verleden week eerste inzendig gestuurd, nog niets gehoord...
Post Reply