29/03/2009 Vorselaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fonzarelie
Mountainbiker

Post by fonzarelie »

rendier wrote:da heb ik al een hometrainer maar het zal baggeren worden
blijf gewoon thuis jong ipv op elke rit negatief tezijn
binnenkort gaat er teveel stof zijn mssn
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

ik heb vandaag zo eens in de buurt daar een beetje gaan toeren en ik vind het er zeer goed bijliggen, de grond krijgt hier toch nog redelijk wat binnen dus geen probleem. de bike zal wel vuil zijn en hopelijk wij ook!!! dan weet je dat de tocht goed is geweest.

gemakkelijk bij het wassen!!!! dan weet je waar je al geweest bent en waar niet! :bounce: =D>

grtz
J.G.
Mountainbiker

Post by J.G. »

Ik ga het ook nog maar eens proberen na een half jaar niet meer gereden te hebben, ik hoop dat ik na 100 meter m'n longen er al niet uithoest :)
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

J.G. wrote: ik hoop dat ik na 100 meter m'n longen er al niet uithoest :)
dan draai je toch gewoon 100m terug en raapt ze op om uw 2de adem te vinden :wink:
Kiekefretter in de kempen
Mountainbiker

Post by Kiekefretter in de kempen »

Voor morgen geven ze een beetje zon...zeker 5 minuten
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

zou het parkoer droog liggen :P
#-o
ckp-biker
Mountainbiker

Post by ckp-biker »

voor diegene die het graag zouden weten, wij zijn vandaag de toer gaan afpijlen en hij ligt er goed bij op enkele stukken is het goed duwen maar het is de bedoeling da ge moe wordt hé in ieder geval het is een schoon toerke geworden. allemaal komen!!
Den jjag
Mountainbiker

Post by Den jjag »

Voor morgen moeilijke keuze, twee toertochten in de kempen op dezelfde dag.
Aangezien den Hans D. voor morgen een startpremie voor ons heeft voorzien komen we naar hier :wink: :drunk: .
Volgende week geen tt in de kempen, dus jongens van de twee organisaties misschien de koppen eens samen steken en volgend jaar de twee toertochten verdelen over deze twee weken.
Resultaat: voor alle twee meer volk (winst) en wij moeten niet naar brabant of zo om een tt te rijden.

Tot morgen. Grtz.
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

milan thompson wrote:voor diegene die het graag zouden weten, wij zijn vandaag de toer gaan afpijlen en hij ligt er goed bij op enkele stukken is het goed duwen maar het is de bedoeling da ge moe wordt hé in ieder geval het is een schoon toerke geworden. allemaal komen!!
Dju toch nie moe worden op ne zondag morgend #-o
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

Den jjag wrote:Voor morgen moeilijke keuze, twee toertochten in de kempen op dezelfde dag.
Aangezien den Hans D. voor morgen een startpremie voor ons heeft voorzien komen we naar hier :wink: :drunk: .
Volgende week geen tt in de kempen, dus jongens van de twee organisaties misschien de koppen eens samen steken en volgend jaar de twee toertochten verdelen over deze twee weken.
Resultaat: voor alle twee meer volk (winst) en wij moeten niet naar brabant of zo om een tt te rijden.

Tot morgen. Grtz.
jjag,welke kalenders raadpleeg jij?Ik vind enkel deze tocht in't antwerpse.

Trouwens 't was geweldig bikeweer vandaag,'t is weer leuk geweest.
Post Reply