dan kan je inderdaad gewoon beter met de fiets tot in Overijse komen....goeie opwarmingKoeneman wrote:
He ja, de trein is een optie, maar ik zit er dan een uur op; totale heen- en terugrit zou me 3u30 kosten. Dat is me wat teveel
29/03/2009 Overijse
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- LuckyIron
- Mountainbiker
Re: Meerijden?
Re: Meerijden?
Spreek af met de Oostvlamingen of de modderfokkers die komen bijna voorbij Gooik. Er zullen toch nog goeie zielen rondlopen die u willen meenemen.Koeneman wrote:
is er iemand die vanuit de omgeving van Gooik richting Overijse trekt voor de tt zondag? Ik zoek vervoer, aangezien ik zelf geen auto heb.
Koen
- Tabula Rasa
- Mountainbiker
Post by Tabula Rasa »
met dit weer ga ik niet naar Andenne en zal het Overijse worden ... so count me in!
- LuckyIron
- Mountainbiker
Voila. De pijltjes hangen omhoog.
Ondanks de regenval van de laatste week ligt het parkoers er berijdbaar bij. Opspattende modder ga je overal hebben natuurlijk, maar door de soms glibberige ondergrond wordt het alleszins een pittig tochtje.
46km met ongeveer 700 hoogtemeters en 26km.
MTB Overijse is er klaar voor, hopelijk jullie ook!!

Ondanks de regenval van de laatste week ligt het parkoers er berijdbaar bij. Opspattende modder ga je overal hebben natuurlijk, maar door de soms glibberige ondergrond wordt het alleszins een pittig tochtje.
46km met ongeveer 700 hoogtemeters en 26km.
MTB Overijse is er klaar voor, hopelijk jullie ook!!
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Dus overal berijdbaar lucky iron?
Hoop da je ons niet in de luren legt hé
Ben aan het twijfelen om af te komen, maar weet da het qua moddergevoeligheid daar meevalt.Dus das al een hoop hé 
Hoop da je ons niet in de luren legt hé