blijf gewoon thuis jong ipv op elke rit negatief tezijnrendier wrote:da heb ik al een hometrainer maar het zal baggeren worden
binnenkort gaat er teveel stof zijn mssn
Post by fonzarelie »
blijf gewoon thuis jong ipv op elke rit negatief tezijnrendier wrote:da heb ik al een hometrainer maar het zal baggeren worden
Post by Hans wynants »
Post by moddercrosser »
dan draai je toch gewoon 100m terug en raapt ze op om uw 2de adem te vindenJ.G. wrote: ik hoop dat ik na 100 meter m'n longen er al niet uithoest :)
Post by jakke-pompier »
Dju toch nie moe worden op ne zondag morgendmilan thompson wrote:voor diegene die het graag zouden weten, wij zijn vandaag de toer gaan afpijlen en hij ligt er goed bij op enkele stukken is het goed duwen maar het is de bedoeling da ge moe wordt hé in ieder geval het is een schoon toerke geworden. allemaal komen!!
Post by Sandcrawler »
jjag,welke kalenders raadpleeg jij?Ik vind enkel deze tocht in't antwerpse.Den jjag wrote:Voor morgen moeilijke keuze, twee toertochten in de kempen op dezelfde dag.
Aangezien den Hans D. voor morgen een startpremie voor ons heeft voorzien komen we naar hier![]()
.
Volgende week geen tt in de kempen, dus jongens van de twee organisaties misschien de koppen eens samen steken en volgend jaar de twee toertochten verdelen over deze twee weken.
Resultaat: voor alle twee meer volk (winst) en wij moeten niet naar brabant of zo om een tt te rijden.
Tot morgen. Grtz.