Aankoop tacx
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Ik had vroeger een flow, nu een cosmos. Reden voelt natuurlijker aan, een afdaling is een echte afdaling (rol draait vanzelf ) en je kan er op een vooraf ingestelde hartslag mee rijden ttz de weerstand past zich aan aan je hartslag. Ook kan je er een conditietest mee doen omdat je een grafiekje krijgt als je hem op de computer aansluit. Ik ben heel tevreden.
-
markpeeters
- Mountainbiker
Post by markpeeters »
Zeker en vast. Ik doe klimtrainingen van 5 tot 15 min. met 80 rpm aan overslagpols. Goed in te stellen maar niet programmeerbaar. Je zal dus "knopjes moeten drukken" tijdens de training, persoonlijk vind ik dat helemaal geen nadeel.Verzetje wrote:kan men ook een klimtraining uitvoeren op de tacx flow?
-
markpeeters
- Mountainbiker
Post by markpeeters »
Zeker en vast. Ik doe klimtrainingen van 5 tot 15 min. met 80 rpm aan overslagpols. Goed in te stellen maar niet programmeerbaar. Je zal dus "knopjes moeten drukken" tijdens de training, persoonlijk vind ik dat helemaal geen nadeel.Verzetje wrote:kan men ook een klimtraining uitvoeren op de tacx flow?
-
Verzetje
- Mountainbiker
bedankt!markpeeters wrote:Zeker en vast. Ik doe klimtrainingen van 5 tot 15 min. met 80 rpm aan overslagpols. Goed in te stellen maar niet programmeerbaar. Je zal dus "knopjes moeten drukken" tijdens de training, persoonlijk vind ik dat helemaal geen nadeel.Verzetje wrote:kan men ook een klimtraining uitvoeren op de tacx flow?
ik denk dat ik is langsga bij vaneyck, kost daar 240€
Je kan een aantal trainingsschema's / voorstellen downloaden vanop de website van Tackx. Je moet enkel aanduiden welke trainer je gebruikt en er zijn een aantal training ter beschikking waaronder klim, kracht, traptempo,... Elke maand is er trouwens ook een nieuwe training.
Als je de schema's uitvoert zoals vermeld, heb je er vaak een prima training mee. Ze zijn goed opgebouwd en best wel zwaar.
http://www.tacx.com/beleef+tacx.php?lan ... vlSubSub=2
Als je de schema's uitvoert zoals vermeld, heb je er vaak een prima training mee. Ze zijn goed opgebouwd en best wel zwaar.
http://www.tacx.com/beleef+tacx.php?lan ... vlSubSub=2