Op de site van Winsol Classic staat dat er voor VTT uitgeweken zal worden naar het BLOSO-centrum, doch alle andere info verwijst naar Daverlostraat.
Wie weet wat het juiste is?
Post by long fellow »
Post by den mountenbiker »
ik denk dat deze de juiste wel is,op deze site en de organisatie hun site staat dit vermeld...long fellow wrote:Waar is de start juist aub.
Op de site van Winsol Classic staat dat er voor VTT uitgeweken zal worden naar het BLOSO-centrum, doch alle andere info verwijst naar Daverlostraat.
Wie weet wat het juiste is?
Zeveren, is dat geen gemeente ??blomsky wrote:Kon.atheneum
Daverlostr. 132
8310 assebroek
WVl ASSEBROEK-BRUGGE
Dees is de juiste. We hadden er nog een feestje vanavond met de school. Ik heb er al pijltjes zien hangen voor de start en de inschrijvingen enzo...
Ik ga er morgen ook zijn tegen rond 11u. En opnieuw... hou mijn sporthal beetje in ere hé!!!
Mijn madam heeft de organisators al gesproken... Het zal in orde zijn, zei ze.... Als ze even goe rijden en organiseren als ze zeveren dan wordt dit een toprit!!!![]()
![]()
![]()
Tot morgen!
Post by long fellow »
Allen bedankt, ik vertrek nu vanauit Blankenberge met de bike naar ... Konk. Atheneum.blomsky wrote:Kon.atheneum
Daverlostr. 132
8310 assebroek
WVl ASSEBROEK-BRUGGE
Dees is de juiste. We hadden er nog een feestje vanavond met de school. Ik heb er al pijltjes zien hangen voor de start en de inschrijvingen enzo...
Ik ga er morgen ook zijn tegen rond 11u. En opnieuw... hou mijn sporthal beetje in ere hé!!!
Mijn madam heeft de organisators al gesproken... Het zal in orde zijn, zei ze.... Als ze even goe rijden en organiseren als ze zeveren dan wordt dit een toprit!!!![]()
![]()
![]()
Tot morgen!
Post by wesley snipes »