das weer een simpel antwoord....berendrieske wrote:joat zekerChriske wrote:Kheb pijltjes zien hangen ter hoogte van de Malehoeklaan te Sint - Kruis. Is het mogelijk op het parkoer vanaf daar aan te vatten en zo naar de start te rijden?
28/03/09 Assbroek-Brugge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- wesley snipes
- Mountainbiker
- bushrider
- Mountainbiker
Hallo , als er morgenvroeg geen mollejongen uit den hemel vallen start ik morgen rond 8.30H
ik ken de streek daar redelijk en als we ergens zullen kunnen rijden zal het wel in die omgeving zijn
Als het te zwaar wordt kunnen we de weg altijd inkorten
Trouwens die mannen hebben daar reeds veel werk in gestoken en dat moet beloond worden .Vind ik
tot morgen
ik ken de streek daar redelijk en als we ergens zullen kunnen rijden zal het wel in die omgeving zijn
Trouwens die mannen hebben daar reeds veel werk in gestoken en dat moet beloond worden .Vind ik
tot morgen
- wesley snipes
- Mountainbiker
Volledig met je eens!!TimDC wrote:Van een beetje lopen ga je niet dood hoor, ik dacht dat MTB'een steeds een beetje avontuur moet zijn. Als je echt geen modder wil er is ook nog een baantocht, ik weet niet hoe het weer in Brugge was vandaag, maar buiten 1 bui is het hier vandaag droog en zonnig gebleven met zeer veel wind. Ik kan wel niet komen morgen maar ik vind het gezaag over het parcours er de laatste tijd behoorlijk over. Er zijn nog altijd mensen die ook eens graag baggeren hoorcube:fan wrote:k,heb gezien dat ze mischien nog eens de rit zullen bekijken voor morgen , alé doe jullie best é,en laat de mtbikers niet te veel naast de mtb lopen é !!!!!Is wat technischer om te rijden maar met weinig bandendruk kan je overal doorheen!
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
ok ben benieuwd totaal onbekend terrein voor me daar in Brugge de honger is groot 
De fles rode wijn is reeds halfleeg, nu nog de andere helft (mijn wederhelft helpt natuurlijk bij die moeilijke opdrachtluckyluc wrote:voila ze alles klaar voor morgen, regen of niet om 8 u. 30' staan we aan de inschrijvingstafel samen met Ivan
Fritsie en Itienne waren nog niet helemaal zeker.
Nu nog een glaasje rode wijn en dan maar goe maffen.
tot morgen.