Zeg wel berendrieske, zo'n enthousiaste steun zeg!! Gij hebt uw geheime kanalen zeker? Als ge uw masker aftrekt, dan trakteer ik u een Leffeke. Goed?berendrieske wrote:Kunt ge toch simpel oplossen; over de kasseien naar Male veld op ipv rechts af te slaan en het slijk op te zoeken.breydelke wrote:Zonet de parcoursbouwer en "hoofdpijler" aan de telefoon: de staat van het parcours blijft behoorlijk en doenbaar. Enkel het stuk op de 65 km net voorbij de splitsting met de 50 km ligt zwaar, maar niet onoverkomelijk.![]()
Het zal waarschijnlijker een zwaardere VTT zijn, moa we goan nie trunten hé !!![]()
![]()
![]()
Morgen nog een update...
ps: het parcours is subliem, nieuwe stukken in die in andere TT's niet voortkomen. En wanneer krijg ik nu m'n enveloppe
28/03/09 Assbroek-Brugge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vanuit Doomkerke kunt ge altijd op onze wegrit geraken. AalterBrug bijv ligt niet zover af toch... Ge moet maar eens zien op onze site. Witte pijltjes op de baan volgen en dan kom je vlak voorbij de startplaats (en den aprèsKnurrebikers lady wrote:@Herder Steven & Katrien20:
Thanks![]()
Zal nodig zijn![]()
@Breydelke:
Als ik al met de bike naar jullie moet komen en dan nog es de rit heb ik iets teveel kms ifv zondag. Wie weet rij ik wel es tot bij jullie en zie ik zo nog menige bikers, groene mannekes en pittige ladies![]()
De leute !
We doen ons best, maar wat de eventuele regen van deze nacht zal brengen, daar hebben we natuurlijk geen zicht meer op hé.cube:fan wrote:k,heb gezien dat ze mischien nog eens de rit zullen bekijken voor morgen , alé doe jullie best é,en laat de mtbikers niet te veel naast de mtb lopen é !!!!!
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
Brugse Bikers zullen er ook zijn.
Met de fiets van huis en de 64 zouden er 110 moeten worden.
Moet 6 uurkes trainen ifv de Ronde v Vlaanderen. Zal hem eens rijden met de MTbike.
Met de fiets van huis en de 64 zouden er 110 moeten worden.
Moet 6 uurkes trainen ifv de Ronde v Vlaanderen. Zal hem eens rijden met de MTbike.
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
zal er ook zijn, hopelijk mogen we goede bike wash's verwachten
tot morgen
tot morgen
- TimDC
- Mountainbiker
Van een beetje lopen ga je niet dood hoor, ik dacht dat MTB'een steeds een beetje avontuur moet zijn. Als je echt geen modder wil er is ook nog een baantocht, ik weet niet hoe het weer in Brugge was vandaag, maar buiten 1 bui is het hier vandaag droog en zonnig gebleven met zeer veel wind. Ik kan wel niet komen morgen maar ik vind het gezaag over het parcours er de laatste tijd behoorlijk over. Er zijn nog altijd mensen die ook eens graag baggeren hoorcube:fan wrote:k,heb gezien dat ze mischien nog eens de rit zullen bekijken voor morgen , alé doe jullie best é,en laat de mtbikers niet te veel naast de mtb lopen é !!!!!
- den mountenbiker
- Mountainbiker