28/03/09 Assbroek-Brugge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
berendrieske
- Mountainbiker
Post by berendrieske »
Kunt ge toch simpel oplossen; over de kasseien naar Male veld op ipv rechts af te slaan en het slijk op te zoeken.breydelke wrote:Zonet de parcoursbouwer en "hoofdpijler" aan de telefoon: de staat van het parcours blijft behoorlijk en doenbaar. Enkel het stuk op de 65 km net voorbij de splitsting met de 50 km ligt zwaar, maar niet onoverkomelijk.![]()
Het zal waarschijnlijker een zwaardere VTT zijn, moa we goan nie trunten hé !!![]()
![]()
![]()
Morgen nog een update...
ps: het parcours is subliem, nieuwe stukken in die in andere TT's niet voortkomen. En wanneer krijg ik nu m'n enveloppe
-
berendrieske
- Mountainbiker
Post by berendrieske »
Alle stukken zijn berIJdbaar. Vanavond mss nog eens parcours testen.olike11 wrote:zaterdag regen regen en nog eens regen word verwacht dusja denk dat het weekendje overslaan word voor mij.
- Chriske
- Mountainbiker
Kheb pijltjes zien hangen ter hoogte van de Malehoeklaan te Sint - Kruis. Is het mogelijk op het parkoer vanaf daar aan te vatten en zo naar de start te rijden? Of zit dit stuk al in het begin van de rit?
Last edited by Chriske on Fri 27 Mar 2009 20:31, edited 1 time in total.
-
berendrieske
- Mountainbiker
Post by berendrieske »
joat zekerChriske wrote:Kheb pijltjes zien hangen ter hoogte van de Malehoeklaan te Sint - Kruis. Is het mogelijk op het parkoer vanaf daar aan te vatten en zo naar de start te rijden?
That's the spirit !!katrien20 wrote:Helahela, niet zo negatief!olike11 wrote:zaterdag regen regen en nog eens regen word verwacht dusja denk dat het weekendje overslaan word voor mij.![]()
Ik verwacht quasi geen regen morgen; vandaar dat ik met de fiets van thuis uit zal vertrekken. Kwestie van wat kilometers te bollen!
Tot dan!
@knurre : veel succes met je wedstrijd! Probeer er maar van te genieten!!!
@Steven : tot op de après!!!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Katrien is altijd het zonnetje in huis he...breydelke wrote:That's the spirit !!katrien20 wrote:Helahela, niet zo negatief!olike11 wrote:zaterdag regen regen en nog eens regen word verwacht dusja denk dat het weekendje overslaan word voor mij.![]()
Ik verwacht quasi geen regen morgen; vandaar dat ik met de fiets van thuis uit zal vertrekken. Kwestie van wat kilometers te bollen!
Tot dan!
@knurre : veel succes met je wedstrijd! Probeer er maar van te genieten!!!
@Steven : tot op de après!!!![]()
@ Katrien: zonder twijfel tot op de après!
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
@Herder Steven & Katrien20:
Thanks
Zal nodig zijn
@Breydelke:
Als ik al met de bike naar jullie moet komen en dan nog es de rit heb ik iets teveel kms ifv zondag. Wie weet rij ik wel es tot bij jullie en zie ik zo nog menige bikers, groene mannekes en pittige ladies
De leute !
Thanks
Zal nodig zijn
@Breydelke:
Als ik al met de bike naar jullie moet komen en dan nog es de rit heb ik iets teveel kms ifv zondag. Wie weet rij ik wel es tot bij jullie en zie ik zo nog menige bikers, groene mannekes en pittige ladies
De leute !
Last edited by Knurrebikers lady on Fri 27 Mar 2009 13:57, edited 1 time in total.