28/03/09 Assbroek-Brugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Tango
Mountainbiker

Post by Tango »

Zonet de parcoursbouwer en "hoofdpijler" aan de telefoon: de staat van het parcours blijft behoorlijk en doenbaar. Enkel het stuk op de 65 km net voorbij de splitsting met de 50 km ligt zwaar, maar niet onoverkomelijk. :P

Het zal waarschijnlijker een zwaardere VTT zijn, moa we goan nie trunten hé !! :wink: :wink: :wink:

Morgen nog een update...
hieno
Mountainbiker

Post by hieno »

Heb net parcours eens bekeken op de site van de organisatie : sommige stukken zullen er met de regenval van de laatste dagen en de voorspelde regen van morgen toch behoorlijk zwaar bijliggen (oedelemberg, stuk aan zandberghoeve, enkele stukken in beverhoutsveld). Alhoewel het traject er beter uitziet dan vorig jaar zal het weerbericht voor zaterdag beslissend zijn voor mij om al of niet te starten.
cube:fan
Mountainbiker

Post by cube:fan »

hopelijk houden ze rekening met het uitstippelen van de toertocht,

want het heeft al de hele week met bakken naar beneden gekomen.
dus het zal er kletsnet bij liggen. hopelijk is het allemaal goed te berijden,want meer naast de mtb lopen vind ik ook niet zo leuk.
blomsky
Mountainbiker

Post by blomsky »

Met deze regenval..... waar ga je geen modder tegenkomen?? Ik denk waar je ook zal rijden dit weekend dat er overal stukken gaan inzitten die bijna onrijdbaar zullen zijn. Dus als je beslist van te mtb waar dan ook ga er van uit da je modder zal zien... Dus ook hier in deze streek.
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

blomsky wrote:Met deze regenval..... waar ga je geen modder tegenkomen?? Ik denk waar je ook zal rijden dit weekend dat er overal stukken gaan inzitten die bijna onrijdbaar zullen zijn. Dus als je beslist van te mtb waar dan ook ga er van uit da je modder zal zien... Dus ook hier in deze streek.
Inderdaad...de mubike staat al klaar!
olike11
Mountainbiker

Post by olike11 »

zaterdag regen regen en nog eens regen word verwacht dusja denk dat het weekendje overslaan word voor mij.
Tango
Mountainbiker

Post by Tango »

Kijk buiten eens welk mooi weer: zon en behoorlijk wind. Ideaal om de bodem wat uit te drogen (of beter gezegd: minder nat te houden) #-o #-o

Vandaag gaan we parcours misschien nog eens gedeeltelijk bekijken en brengen dan nog eens verslag uit. :P

Laat ons hopen dat de regen misschien net naast het parcours valt hé [-o< [-o< [-o<
rendier
Mountainbiker

Post by rendier »

oke daar kan ik mee leven en wat voor weer verspellen ze daar te zaterdagvoormiddag :P
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

olike11 wrote:zaterdag regen regen en nog eens regen word verwacht dusja denk dat het weekendje overslaan word voor mij.
Helahela, niet zo negatief! :-D
Ik verwacht quasi geen regen morgen; vandaar dat ik met de fiets van thuis uit zal vertrekken. Kwestie van wat kilometers te bollen!

Tot dan!

@knurre : veel succes met je wedstrijd! Probeer er maar van te genieten!!!
@Steven : tot op de après!!! :-D
Last edited by katrien20 on Fri 27 Mar 2009 11:46, edited 1 time in total.
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

ik zal maar een modderbandje opleggen :lol:
Post Reply