boarders en skiërs show me your stuff en pics!!!

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Jansen
Mountainbiker

Post by Jansen »

Nog maar eens een berichte uit Canada. Ben ondertussen nog op een paar roadtripjes geweest. Zo ben ik in Lake Louise (ook nog 1x met een stafftrip), Revelstoke en nog maar een keertje Golden geweest. Sneeuw was dit keer in Golden veel beter en daardoor erg veel plezier gehad. Wel de nasleep van de lawine gezien die er vorige week was en waar 2 mensen het leven verloren hebben, dat was wel even minder.

Hier in Panorama heb ik nu alles wel gezien, heb alle lijnen in Tayton Bowl gereden. Het begint hier nu langzaam aan op te warmen, gister was het zowaar 8 graden!
Morgen gaan we naar Nelson, sneeuw daar schijnt zeer goed te zijn op dit moment.
Dan maar wat foto's ertegenaan gooien eh!

Panorama:

uitgeput:

Image

'even' hiken naar Never Never Land:

Image

En dan ben je er:

Image

uhhm:

Image

Lake Louise

in de lift:

Image

Image

Image

Tsja, en toen moest ons vrouwelijke teamlid even haar schouder uit de kom schieten! We reden tussen de bomen en ze reed vol tegen een boom aan. Overigens heeft ze de schouder er zelf (!!!) weer terug in 'geklikt'.

Image

Revelstoke:

Image

Aangezien we nu echte rednecks aan het bekomen zijn even een fototje van onze ride (gehuurd, sssst). Met onze lumberjack shirts en de pickuptruck zijn we er klaar voor! En shit wat een auto was dag zeg!

Image

Image

Image

Image

en ons vrouwelijke teamlid is er weer vrolijk bij!

Image
pikethebike jr
Mountainbiker

Post by pikethebike jr »

=P~ =P~ kwijl =P~ =P~

Maar niet getreurd, ik vertrek binnen twee weken naar de Schweiz, Berner hochland :bounce: :bounce:

Pike jr
B-artiest
Mountainbiker

Post by B-artiest »

http://www.kapaza.be/Sport/Snowboarden/ ... N_162.html

Deze kan ik kopen voor 175 euro, is dit wat of afblijven?

Ik heb al ongeveer 2 jaar geboard maar wil nu toch mijn eigen bordje omdat dat huren weggesmeten geld is...

Graag jullie feedback... 1m80/81 en 86kg...

Greetz
jdl
Mountainbiker

Post by jdl »

bwaaa.. is natuurlijk weer te zien wat je wil..
maar een burton clash vind ik toch niet zo goed..

als je toch de investering wil doen om een eigen bord te kopen, ga dan voor het beter werk, en schaf u een burton baron of een custom aan met burton cartel bindingen ofzo..

daar ga je veel langer geniet van hebben dan van een clash

allé das mijn gedacht hé.. :-)

van grootte zit je wel goe. ik zou rond 162 blijven. volgens mij zeker niet groter gaan(= moeilijker te controleren)
B-artiest
Mountainbiker

Post by B-artiest »

Thx jdl

Deze is misschien dan al teveel afgeleefd?

http://www.kapaza.be/detail/16303015/

Kan ik hebben voor 250 euro...

Trouwens ik ga de tweede week van het paasverlof... welke kortingen zouden er ter plaatse te krijgen zijn? (Oostenrijk - Zillertal) of is er dan geen keus meer?
Teze
Mountainbiker

Post by Teze »

B-artiest wrote:http://www.kapaza.be/Sport/Snowboarden/ ... N_162.html

Deze kan ik kopen voor 175 euro, is dit wat of afblijven?

Ik heb al ongeveer 2 jaar geboard maar wil nu toch mijn eigen bordje omdat dat huren weggesmeten geld is...

Graag jullie feedback... 1m80/81 en 86kg...

Greetz
Sowieso altijd onderkant & kanten eens goed bekijken; nog flex/pop; stijfheid genoeg?

welk type board zoek je eigenlijk? een goede allrounder? freestyle? Freeride?

moest het je interesseren; ik heb nog een Nidecker Smoke 162cms met Burton Customs met cap strap bindingen op liggen. Paar seizoentjes goed mee geamuseerd. Min. 1 X per jaar op onderhoud binnen gedaan(opvullen indien nodig, waxen, slijpen) en dan nog min. 1 X per jaar zelf waxen en slijpen. Leuk bordje, perfect onderhouden maar natuurlijk de gewone 'gebruikskrasjes'. mag voor een 'prijsje' weg.

Sinds dit seizoen heb ik nu een Custom X 158cms. Lekkere allrounder. Deze winter zijn we verwend geweest kwa powder en zonk mijn board meer dan eens weg in de powder. Eens benieuwd voor volgend seizoen; ofwel blijf ik ermee rijden of ga ik opnieuw voor een 162 or higher. (ben zelf 176cms en 82kgs; hopelijk in de zomer als ik terug intensief begin te biken opnieuw 77-78kgs :oops: )
nr71
Mountainbiker

Post by nr71 »

B-artiest wrote:Thx jdl

Deze is misschien dan al teveel afgeleefd?

http://www.kapaza.be/detail/16303015/

Kan ik hebben voor 250 euro...

Trouwens ik ga de tweede week van het paasverlof... welke kortingen zouden er ter plaatse te krijgen zijn? (Oostenrijk - Zillertal) of is er dan geen keus meer?
Heb deze winter burton custom gereden en recentelijk een K2 Podium met burton mission aangeschaft. K2 doet het wat mij betreft beter. [-o<

(medium niveau boarder)
saiko
Test team

Post by saiko »

deze nog gevonden van vorig jaar of 2 jaar terug.

Best geluid uit zetten.
http://www.youtube.com/watch?v=B1FXWxF83hU
net na een lawine eraf gegaan.
Zalige verse sneeuw en hoge snelheden volgens menne gps :)
Wacko007
Mountainbiker

Post by Wacko007 »

Na twee seizoenen enkel boarden, nu ook skiën!
Meteen al ski'tjes gekocht en er vollenbak in vliegen;

Scott Crusade:

Image

Greetz,

Julien.
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

f***** ik ben zo jaloers, Canadat staat al jaren bovenaan op mijn verlanlijst.
Kan je een idee geven van welk budget ik nodig heb voor zo een reis?
Heb je dat bij een origanisatie geboekt of alles zelf geregeld?

[quote="Jansen"]Nog maar eens een berichte uit Canada. Ben ondertussen nog op een paar roadtripjes geweest. Zo ben ik in Lake Louise (ook nog 1x met een stafftrip), Revelstoke en nog maar een keertje Golden geweest. Sneeuw was dit keer in Golden veel beter en daardoor erg veel plezier gehad. Wel de nasleep van de lawine gezien die er vorige week was en waar 2 mensen het leven verloren hebben, dat was wel even minder.

Hier in Panorama heb ik nu alles wel gezien, heb alle lijnen in Tayton Bowl gereden. Het begint hier nu langzaam aan op te warmen, gister was het zowaar 8 graden!
Morgen gaan we naar Nelson, sneeuw daar schijnt zeer goed te zijn op dit moment.
Dan maar wat foto's ertegenaan gooien eh!

Panorama:

uitgeput:

'even' hiken naar Never Never Land:

En dan ben je er:

uhhm:

Lake Louise

in de lift:

Tsja, en toen moest ons vrouwelijke teamlid even haar schouder uit de kom schieten! We reden tussen de bomen en ze reed vol tegen een boom aan. Overigens heeft ze de schouder er zelf (!!!) weer terug in 'geklikt'.

Revelstoke:

Aangezien we nu echte rednecks aan het bekomen zijn even een fototje van onze ride (gehuurd, sssst). Met onze lumberjack shirts en de pickuptruck zijn we er klaar voor! En shit wat een auto was dag zeg!

en ons vrouwelijke teamlid is er weer vrolijk bij!
Post Reply