28/03/09 Assbroek-Brugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Acidboy
Mountainbiker

Post by Acidboy »

leopard wrote:Wat denken acidboy en moesti ervan om deze te rijden, liefst in de namiddag? :wink:
Sorry, voor mij wordt het een weekend met de koersfiets 8)
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Was normaal van plan met bendeke van Fitness Okinawa vanuit Aalter met de bike te vertrekken voor de TT van 65km.
@Dominiek & bikers: geef er nen lap op :wink:

Gezien ik zondag meedoe met de XC wedstrijd te Bambrugge (Visa Flanders Cup 1#), ga ik me wijselijk zaterdag beetje kalm houden en 2-tal uurtjes op de baan losrijden.

@Herder Steven:
Dacht dat gij voor de TT ging ipv voor den après [-X :^o [-X

De leute alvast !
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Knurrebikers lady wrote:@Herder Steven:

De leute alvast !
Helaba schoonheid, alles ok? Ik dacht niet dat ik het in dit topic al over de après heb gehad... :-D Bij mij komt het fietsen op de eerste plaats... :^o
Dacht je nog een mail te sturen om af te spreken voor deze rit, maar soigneer je dan maar voor de zondag! Veel suc6!

Steven
Tango
Mountainbiker

Re: Assebroek-Brugge

Post by Tango »

gu wrote:@organisatie......

Kan er tot 14u gestart worden?, 13u is voor mij net te vroeg, moet werken in de VM.

groetjes
Geen probleem hoor. Kom gerust af... :lol:
Tango
Mountainbiker

Post by Tango »

Knurrebikers lady wrote:Was normaal van plan met bendeke van Fitness Okinawa vanuit Aalter met de bike te vertrekken voor de TT van 65km.
@Dominiek & bikers: geef er nen lap op :wink:

Gezien ik zondag meedoe met de XC wedstrijd te Bambrugge (Visa Flanders Cup 1#), ga ik me wijselijk zaterdag beetje kalm houden en 2-tal uurtjes op de baan losrijden.

@Herder Steven:

De leute alvast !
Losrijden kun je altijd op onze wegrit hoor. Geen probleem. We hebben een ritje van 40 of 73 km. Je moet maar eens zien op onze website, vrijblijvend natuurlijk hé... :wink:
Tango
Mountainbiker

Post by Tango »

Acidboy wrote:
leopard wrote:Wat denken acidboy en moesti ervan om deze te rijden, liefst in de namiddag? :wink:
Sorry, voor mij wordt het een weekend met de koersfiets 8)
Zoals al tegen een collega van je op dit forum vermeld, we organiseren ook een wegrit (hopelijk zonder modder... :lol: ) Je moet maar eens zien op onze site www.debreydelzonen.be. Wie weet interesseert dit je... :wink:
rendier
Mountainbiker

Post by rendier »

laat tegen morgen maar de laatste opdates van het parcoer want hier regent het met bakken :evil: graag meer info mannen van de organisatie :P
ansbiker
Mountainbiker

Post by ansbiker »

Ik woon vlakbij, maar heb hier vorig jaar niet gereden. Dat zullen we dit jaar dus eens rechtzetten. Zitten er ook privéstukken in de omloop?
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

rendier wrote:laat tegen morgen maar de laatste opdates van het parcoer want hier regent het met bakken :evil: graag meer info mannen van de organisatie :P
+ 1
mvg 8)
PROBEEMER
Mountainbiker

Post by PROBEEMER »

ansbiker wrote:Ik woon vlakbij, maar heb hier vorig jaar niet gereden. Dat zullen we dit jaar dus eens rechtzetten. Zitten er ook privéstukken in de omloop?
KHEB GEZIEN DAT ER VEEL MENSEN VAN BRUGGE BIKEN, MAAR IK ZIE ER WEINIG OP AL DIE TOERTOCHTEN :( :( :roll: :bounce: :bounce:
Post Reply