29/03/2009 Vorselaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Hans wynants
- Mountainbiker
ik denk dat deze toer helemaal onder hetb water ga liggen
want ik ben van deze streek en met zon weer
is het altijd kei nat
mannen van de organisatie laat ons iets weten as jullie gedaan hebben met uitpijlen over de toestand van het parcoer
want lees net het weerbericht zaternamiddag veel regen en zondag ok niet helemaal droog dus da zal ploeteren worden denk ik 
- Ivanhoe el biker loco
- Mountainbiker
Post by Ivanhoe el biker loco »
Ik denk het ook dat we onze naam weer kunnen gaan waarmaken van slijkfretters! 
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
normaal gezien kan het parcours volgens mij wel wat regen aan, er zullen natuurlijk wel wat stukken slijker zijn dan anderen maar over het algemeen denk ik dat het nog gaat meevallen.
de DREEF kennende.
de DREEF kennende.
- Ghostbiker Mrc
- Mountainbiker
Post by Ghostbiker Mrc »
rendier wrote:ik denk dat deze toer helemaal onder hetb water ga liggenwant ik ben van deze streek en met zon weer
is het altijd kei nat
mannen van de organisatie laat ons iets weten as jullie gedaan hebben met uitpijlen over de toestand van het parcoer
want lees net het weerbericht zaternamiddag veel regen en zondag ok niet helemaal droog dus da zal ploeteren worden denk ik
allé vooruit,het regent een beetje en daar is het rendier weer
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
Haha....Slijkfretten is my middle name( alle eigenlijk Jozef maar who cares)....gaan met die banaan en slijkfretten nondedoemme...

Lichtaart 15/02 :
Conclusie : rendier is een wedstrijdrijder (beweert hij zelf) die modderschuw is en denkt dat hij zal oplossen als een klontje suiker in de koffie. Was het maar waar
!
Vorselaar29/03 :rendier wrote:volgens mij alijd klote in kasterlee met deze weeromstandigheden meer lopen dan fietsen mij ziede dar ni zegeen aanrader
rendier wrote:ik denk dat deze toer helemaal onder hetb water ga liggenwant ik ben van deze streek en met zon weer
is het altijd kei nat
Conclusie : rendier is een wedstrijdrijder (beweert hij zelf) die modderschuw is en denkt dat hij zal oplossen als een klontje suiker in de koffie. Was het maar waar