Sorry, voor mij wordt het een weekend met de koersfietsleopard wrote:Wat denken acidboy en moesti ervan om deze te rijden, liefst in de namiddag?
28/03/09 Assbroek-Brugge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Was normaal van plan met bendeke van Fitness Okinawa vanuit Aalter met de bike te vertrekken voor de TT van 65km.
@Dominiek & bikers: geef er nen lap op
Gezien ik zondag meedoe met de XC wedstrijd te Bambrugge (Visa Flanders Cup 1#), ga ik me wijselijk zaterdag beetje kalm houden en 2-tal uurtjes op de baan losrijden.
@Herder Steven:
Dacht dat gij voor de TT ging ipv voor den après
De leute alvast !
@Dominiek & bikers: geef er nen lap op
Gezien ik zondag meedoe met de XC wedstrijd te Bambrugge (Visa Flanders Cup 1#), ga ik me wijselijk zaterdag beetje kalm houden en 2-tal uurtjes op de baan losrijden.
@Herder Steven:
Dacht dat gij voor de TT ging ipv voor den après
De leute alvast !
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Helaba schoonheid, alles ok? Ik dacht niet dat ik het in dit topic al over de après heb gehad...Knurrebikers lady wrote:@Herder Steven:
Dacht dat gij voor de TT ging ipv voor den après![]()
![]()
![]()
De leute alvast !
Dacht je nog een mail te sturen om af te spreken voor deze rit, maar soigneer je dan maar voor de zondag! Veel suc6!
Steven
Losrijden kun je altijd op onze wegrit hoor. Geen probleem. We hebben een ritje van 40 of 73 km. Je moet maar eens zien op onze website, vrijblijvend natuurlijk hé...Knurrebikers lady wrote:Was normaal van plan met bendeke van Fitness Okinawa vanuit Aalter met de bike te vertrekken voor de TT van 65km.
@Dominiek & bikers: geef er nen lap op![]()
@Herder Steven:
Dacht dat gij voor de TT ging ipv voor den après![]()
![]()
![]()
De leute alvast !
Zoals al tegen een collega van je op dit forum vermeld, we organiseren ook een wegrit (hopelijk zonder modder...Acidboy wrote:Sorry, voor mij wordt het een weekend met de koersfietsleopard wrote:Wat denken acidboy en moesti ervan om deze te rijden, liefst in de namiddag?
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
+ 1rendier wrote:laat tegen morgen maar de laatste opdates van het parcoer want hier regent het met bakkengraag meer info mannen van de organisatie
mvg