29/03/2009 Vorselaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

het is vlak aan de sporthal van vorselaar, voldoende parking ook.
rendier
Mountainbiker

Post by rendier »

ik denk dat deze toer helemaal onder hetb water ga liggen :evil: want ik ben van deze streek en met zon weer :evil: is het altijd kei nat :evil: mannen van de organisatie laat ons iets weten as jullie gedaan hebben met uitpijlen over de toestand van het parcoer :evil: want lees net het weerbericht zaternamiddag veel regen en zondag ok niet helemaal droog dus da zal ploeteren worden denk ik :evil:
Ivanhoe el biker loco
Mountainbiker

Post by Ivanhoe el biker loco »

Ik denk het ook dat we onze naam weer kunnen gaan waarmaken van slijkfretters! :-)
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

normaal gezien kan het parcours volgens mij wel wat regen aan, er zullen natuurlijk wel wat stukken slijker zijn dan anderen maar over het algemeen denk ik dat het nog gaat meevallen.
de DREEF kennende. :wink:
petruske
Mountainbiker

Post by petruske »

mag slijk zijn e dan weten we waarom we ons en ons bikeske wassen e ,zijn tenslotte toch venten e seg
groetjes tot zondag
ps als ge niet graag met slecht weer rijd ,hometrainer kopen dan e
Ghostbiker Mrc
Mountainbiker

Post by Ghostbiker Mrc »

rendier wrote:ik denk dat deze toer helemaal onder hetb water ga liggen :evil: want ik ben van deze streek en met zon weer :evil: is het altijd kei nat :evil: mannen van de organisatie laat ons iets weten as jullie gedaan hebben met uitpijlen over de toestand van het parcoer :evil: want lees net het weerbericht zaternamiddag veel regen en zondag ok niet helemaal droog dus da zal ploeteren worden denk ik :evil:

allé vooruit,het regent een beetje en daar is het rendier weer #-o ,wordt het geen tijd dat ge uw nen hometrainer koopt. :lol:
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

Haha....Slijkfretten is my middle name( alle eigenlijk Jozef maar who cares)....gaan met die banaan en slijkfretten nondedoemme... :bounce: =D> #-o
Michaël
Mountainbiker

Post by Michaël »

Give me more slijk!!!
rendier
Mountainbiker

Post by rendier »

da heb ik al een hometrainer maar het zal baggeren worden
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

Lichtaart 15/02 :
rendier wrote:volgens mij alijd klote in kasterlee met deze weeromstandigheden meer lopen dan fietsen mij ziede dar ni ze :evil: geen aanrader
Vorselaar29/03 :
rendier wrote:ik denk dat deze toer helemaal onder hetb water ga liggen :evil: want ik ben van deze streek en met zon weer :evil: is het altijd kei nat :evil: mannen van de organisatie laat ons iets weten as jullie gedaan hebben met uitpijlen over de toestand van het parcoer :evil: want lees net het weerbericht zaternamiddag veel regen en zondag ok niet helemaal droog dus da zal ploeteren worden denk ik :evil:

Conclusie : rendier is een wedstrijdrijder (beweert hij zelf) die modderschuw is en denkt dat hij zal oplossen als een klontje suiker in de koffie. Was het maar waar :drunk: !
Post Reply