29/03/2009 Okselaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
nero
Mountainbiker

Post by nero »

vraagje: kan je met de splitsingen wisselen zodat je uiteindelijk 30 of 35 km rijdt?
El Shetlando
Mountainbiker

Post by El Shetlando »

nero wrote:vraagje: kan je met de splitsingen wisselen zodat je uiteindelijk 30 of 35 km rijdt?
als je de eerst twee splitsingen op de 50 neemt zal je ongeveer een 32 km hebben bij aankomst.
El Shetlando
Mountainbiker

Post by El Shetlando »

sportyboy wrote:in hoeverre komt deze tocht op de vaste route van Averbode? Ze voorspellen redelijk wat regen deze week, gaat het er nog berijdbaar bijliggen tegen zondag of gaat het onder water staan? De demer is daar ook ergens in de buurt, gaat deze tocht daar ook voor enkele km's langs?

Twijfel nog tussen deze tocht of die van Overijse.
De tocht gaat gedeeltelijk over het vast parcour van Averbode omdat we daar niet mogen van afwijken van onze groene vrienden en de tocht langs de demer hebben we wat korter gemaakt dat het maar een 3 a 4 kilometer meer is
Geoffe
Mountainbiker

Post by Geoffe »

Kom af voor de 50km in de hoop nog wat nieuwe paadjes te ontdekken zo dicht bij huis.
Oldie
Mountainbiker

Post by Oldie »

Een vraag die voor de hand ligt: wat met de ondergrond ? Had net RR gestoken maar vrees dat ik de NN's weer zal moeten bovenhalen.
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

Oldie wrote:Een vraag die voor de hand ligt: wat met de ondergrond ? Had net RR gestoken maar vrees dat ik de NN's weer zal moeten bovenhalen.
Laat de RR maar liggen vanachter ... ik rij al heeel de winter zo en nooit noemenswaardige problemen gehad ... dus zullen de okselaarse tracks ook wel kunne zeker :lol:
Trouwens, in 2007 noteerde ik dit in men verslag :"... ik vermoed dat de organisatie met een dweil en emmer aan de slag is geweest, geen streepje modder."
Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

Ben aan het twijfelen tss Overijse en Okselaar... :-?
Hoeveel hoogtemeters op de 50 km hier?
mtbrider
Mountainbiker

Post by mtbrider »

Op de 50 km zijn er 366 hoogtemeters te overbruggen wat zeker een haalbare kaart moet zijn denk ik. Voor de rest over de staat van het parcours kan ik jullie morgen meer vertellen nadat we gaan afpijlen zijn. Er zullen vermoedelijk wel een paar zwaardere stukken bij zijn maar wat wil je met al die regen van de laatste dagen. We kunnen alleen maar hopen dat er niet te veel meer bijvalt en als het zondag dan al beter is zoals ze voorspellen dan hopen wij dat we jullie een fijne toertocht kunnen aanbieden.
Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

Merci! :wink:
Ik ben net een beetje gaan losrijden op de vaste tocht van Langdorp en daar was het parcours bijzonder goed te doen.
Op een paar plasjes na natuurlijk.
En aangezien Testelt en co hier toch vlakbij liggen ben ik er van overtuigd dat het parcours van zondag dik in orde gaat zijn! =D>
Ik ga afkomen voor de 50. Tot zondag!
Ducha
Mountainbiker

Post by Ducha »

MTB 2491 komt ook af. Hopelijk zit het weer een beetje mee.
Post Reply