MTB helmen wat vinden jullie hiervan?

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Post Reply
ivan
Mountainbiker

decathlon

Post by ivan »

Ik heb mij de "decathlon" van decathlon aangeschaft 300 gr, grote verluchtingsgaten, unisize, metaalgrijs gunstige prijs/kwaliteit.Het enige dat ontbreekt is een antieinsectennetje.
mario
Mountainbiker

Re: decathlon

Post by mario »

ivan wrote:Ik heb mij de "decathlon" van decathlon aangeschaft 300 gr, grote verluchtingsgaten, unisize, metaalgrijs gunstige prijs/kwaliteit.Het enige dat ontbreekt is een antieinsectennetje.
Ik had mij ook zo'n decathlon ding aangeschaft...met in mijn achterhoofd de gedachte "een helm is toch een helm..." #-o , Maar dat ding was alles behalve, dat sloot niet goed, die velcrotoestanden kwamen voortdurend los... heb nu nen MET aangeschaft en wat een verschil.... Jammer van het weggesmeten geld van die zogenaamde goedkope helm....
Van Cot
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Post by Van Cot »

Mijn oude helm is van limar, was toen een duur model omdat ik niet van die lelijke melkwitte helmen wou, mijn nieuwe is van Hornet.
Steven®
Mountainbiker

Post by Steven® »

Ik heb me sinds gistereren ook een MET gekocht, en vandaag men eerste toerke mee gedaan. Heel content van. Het was de eerste keer dat ik met een helm reed en kheb er totaal geen last van gehad. Het stoorde me helemaal ni. Heeft waarschijnlijk ook veel te maken met het gewicht van je helm.
Yakke
Mountainbiker

Post by Yakke »

Gewicht zal zeker ook meespelen, maar nog belangrijker is een goede pasvorm.
Joris
Mountainbiker

Post by Joris »

Voor de hardleerse onder ons, vandaag in het nieuws:

Belgische toerist verongelukt in Oostenrijk
(Belga) In Oostenrijk is een 64-jarige man uit Mechelen bij een fietsongeval omgekomen.

De man was dinsdag met 27 anderen op uitstap in Golling (Salzburg) toen hij om nog onbekende reden viel, meldt het Oostenrijkse persagentschap APA. De man liep bij het ongeval ernstige hoofdwonden op en overleed later in het ziekenhuis. De man droeg bij het ongeval geen helm. (voc)
Thomster76
Mountainbiker

Post by Thomster76 »

Zoals bij de vorige reply's al ontelbare keren aangehaald, is een helm is inderdaad nodig!

Ikzelf heb een helm van Bell. Gekocht bij Decathlon Antwerpen tijdens de kerstpromotie vorig jaar. Op veel fietsmateriaal kreeg je toen 50% korting of meer. Mijn helm kostte oorspronkelijk € 100 en heb er maar 45 voor betaald.

Of het een goede is weet ik niet, want ik ben er nog niet met gevallen :wink:
Gertus
Mountainbiker

Post by Gertus »

Een helm MOET gewoon, punt
Startrek25
Mountainbiker

Post by Startrek25 »

:lol: Deze bovenstaande lieve schat heeft een mooi helmpje gekregen dit weekend.
Daarmee ben ik zeker dat zijn lieve, knappe snoetje niet wordt beschadigt en dat we nog lang ongeschonden een koppel kunnen blijven ;-)
Startrek25
Mountainbiker

Post by Startrek25 »

beschadigd
Post Reply