Kan dat recept eens vermeld worden van die bereiding?berendrieske wrote: 30% weg, staat van het parcours is steeds bereidbaar gezien de zanderige bodem.
Red bull babes onderweg? en jeneverbar aan de aankomst
mjammie
28/03/09 Assbroek-Brugge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- de fretter
- Mountainbiker
Post by de fretter »
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
de fretter wrote:berendrieske wrote: 30% weg, staat van het parcours is steeds bereidbaar gezien de zanderige bodem.
Kan dat recept eens vermeld worden van die bereiding.![]()
mjammie
Ja vreemd staat in bijna alle onderwerpen , iedereen die met de mtb rIJdt wil een berEIdbaar parcours. njammie , njammie
Red bull babes kunnen we niet bezorgen, maar we hopen op Aquarius-girlsberendrieske wrote:30% weg, staat van het parcours is steeds bereidbaar gezien de zanderige bodem.rendier wrote:ik zou graag de staat van het parcoer weten tegen vrijdag avond asl da kan mannen van de organisatiewant met de regen da ze nog verspellen
en hoeveel bevooradingen zijn er op de grote afstand. en hoeveel procent op de weg de lange afstand ongeveer
hopelijk niet te veel
mjammie
Op de rit van 65 km zijn 2 bevoorradingen voorzien. Telkens met keuze uit verschillende versnaperingen en dranken.rendier wrote:ik zou graag de staat van het parcoer weten tegen vrijdag avond asl da kan mannen van de organisatiewant met de regen da ze nog verspellen
en hoeveel bevooradingen zijn er op de grote afstand. en hoeveel procent op de weg de lange afstand ongeveer
hopelijk niet te veel
Gisteren de mannen van de pijling gesproken en het ligt berijdbaar!!rendier wrote:is het echt de moeite om van antwerpen naar brugge te komen wan is tog dik onderhalf uurtje rijden en om daar te gaan ploeteren da heeft ook geen zin hezijn er veel singeltraiks of bosgebied? en is de t
oer nog berijdbaar mannen van de organisatie
meer uitleg graag
Ik hou jullie op de hoogte (want vandaag wordt nog verder gepijld