28/03/09 Assbroek-Brugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
de fretter
Mountainbiker

Post by de fretter »

berendrieske wrote: 30% weg, staat van het parcours is steeds bereidbaar gezien de zanderige bodem.

Red bull babes onderweg? en jeneverbar aan de aankomst
mjammie :drunk:
Kan dat recept eens vermeld worden van die bereiding? =D>
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

de fretter wrote:
berendrieske wrote: 30% weg, staat van het parcours is steeds bereidbaar gezien de zanderige bodem.

Kan dat recept eens vermeld worden van die bereiding. =D>

:off:
Ja vreemd staat in bijna alle onderwerpen , iedereen die met de mtb rIJdt wil een berEIdbaar parcours. njammie , njammie
Marco NL
Mountainbiker

Post by Marco NL »

30% over de weg is acceptabel voor mtb. Ik denk dat ik zaterdag ook afkom in dat geval.
Afgelopen zaterdag in Gavere was 95% op de weg. Mooie klimmetjes (Molenberg!) maar geenszins een atb-tocht in mijn opinie.
Tango
Mountainbiker

Post by Tango »

Vandaag zijn de parcoursbouwers beginnen pijlen. Ondergrond ligt natuurlijk wat drassig maar het valt al bij al nog mee. Alle stukken zijn berijdbaar :P , maar hier en daar ligt een stukje er "pittig" bij. :bounce: :bounce:

We houden jullie op de hoogte...
Tango
Mountainbiker

Post by Tango »

berendrieske wrote:
rendier wrote:ik zou graag de staat van het parcoer weten tegen vrijdag avond asl da kan mannen van de organisatie :P want met de regen da ze nog verspellen :evil: en hoeveel bevooradingen zijn er op de grote afstand. en hoeveel procent op de weg de lange afstand ongeveer :P hopelijk niet te veel
30% weg, staat van het parcours is steeds bereidbaar gezien de zanderige bodem.

Red bull babes kunnen we niet bezorgen, maar we hopen op Aquarius-girls [-o< [-o< [-o< . Aan de aankomst bevelen we een Leffe-ke aan (aan democratische prijzen =D> =D> =D> ) en een gratis aangeboden boterham.
Tango
Mountainbiker

Post by Tango »

rendier wrote:ik zou graag de staat van het parcoer weten tegen vrijdag avond asl da kan mannen van de organisatie :P want met de regen da ze nog verspellen :evil: en hoeveel bevooradingen zijn er op de grote afstand. en hoeveel procent op de weg de lange afstand ongeveer :P hopelijk niet te veel
Op de rit van 65 km zijn 2 bevoorradingen voorzien. Telkens met keuze uit verschillende versnaperingen en dranken. :P :P Maar daar nog geen Leffe natuurlijk :wink: :wink: :wink:
leopard
Mountainbiker

Post by leopard »

Wat denken acidboy en moesti ervan om deze te rijden, liefst in de namiddag? :wink:
rendier
Mountainbiker

Post by rendier »

is het echt de moeite om van antwerpen naar brugge te komen wan is tog dik onderhalf uurtje rijden en om daar te gaan ploeteren da heeft ook geen zin he :P zijn er veel singeltraiks of bosgebied? en is de t :P oer nog berijdbaar mannen van de organisatie :P meer uitleg graag :-D
Tango
Mountainbiker

Post by Tango »

rendier wrote:is het echt de moeite om van antwerpen naar brugge te komen wan is tog dik onderhalf uurtje rijden en om daar te gaan ploeteren da heeft ook geen zin he :P zijn er veel singeltraiks of bosgebied? en is de t :P oer nog berijdbaar mannen van de organisatie :P meer uitleg graag :-D
Gisteren de mannen van de pijling gesproken en het ligt berijdbaar!! :bounce: :bounce: Ik denk gezien de ondergrond van de streek (toch meestal een lichtere bodem) en toch wel wat bos (oa Ryckevelde) dat de staat van het parcours nooit dramatisch zal worden.

Ik hou jullie op de hoogte (want vandaag wordt nog verder gepijld :-D )
gu
Mountainbiker

Assebroek-Brugge

Post by gu »

@organisatie......

Kan er tot 14u gestart worden?, 13u is voor mij net te vroeg, moet werken in de VM.

groetjes
Post Reply